با صدور حکمی از سوی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

تهیه‌کننده رسانه ملی به فرهنگسرای رسانه آمد

طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب مرادی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید علی احمدی تهیه کننده و کارگردان برنامه‌های اجتماعی و معارفی شبکه‌های سیما، به ریاست فرهنگسرای رسانه منصوب شد.
کد خبر: ۶۴۷۴۰۷
تهیه‌کننده رسانه ملی به فرهنگسرای رسانه آمد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، سید علی احمدی تجربه‌ای نزدیک به دو دهه برنامه‌سازی در رسانه ملی دارد و آثاری همچون سریال تلویزیونی ضیافت، مجموعه برنامه‌های چراغ صاعقه، همسفر با مهتاب، سلوک آفتاب، جشن رمضان، عبرت‌های عاشورا، ماه عسل، استوا، آینه خانه و خط‌ها مقدمند، برخی از برنامه‌هایی می‌باشد که وی در رسانه ملی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته است.

فرهنگ‌سرای رسانه از سال ۱۳۸۵ در بخشی از فضای فرهنگسرای خاوران فعالیت خود را آغاز کرد، سپس در مرداد ماه سال ۱۳۸۶، با حضور شهردار تهران و با هدف ایجاد پاتوق رسانه‌ای برای خبرنگاران و اصحاب رسانه به ساختمانی جدید در میدان ولیعصر(عج) منتقل شد.

در آذر ماه سال 1391 با توجه به حجم وسیع مخاطبان و به منظور توسعه میدان فعالیت، این فرهنگسرا به فضایی وسیع‌تر واقع در خیابان پاسداران، میدان قبا منتقل شد.

شایان ذکر است پیش از این شاکر واثقی، ناصر اسدی، سید صادق پژمان و حسین ربانی غریبی ریاست این فرهنگ‌سرا را به عهده داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها