مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت خبر داد

رونمایی از بسته حمایت از تولیدات داخلی تجهیزات پزشکی

مسئول داروخانه بیمارستان شریعتی

مدیریت تجهیزات پزشکی به داروخانه ها واگذار شود

مسوول داروخانه بیمارستان شریعتی تهران با بیان اینکه مدیریت تجهیزات پزشکی در کشور ، یک مدیریت بازاری است، گفت: مدیریت تجهیزات پزشکی باید به داروسازان واگذار شود.
کد خبر: ۶۴۷۳۸۸
مدیریت تجهیزات پزشکی به داروخانه ها واگذار شود
محمدرضا جوادی ، در سمینار نحوه واگذاری مدیریت داروخانه های بیمارستانی به بخش خصوصی با تاکید بر حذف تهیه تجهیزات پزشکی از منابع غیررسمی ، افزود: مدیریت تجهیزات پزشکی از سوی داروسازان موجب افزایش کیفیت و کاهش قیمت تجهیزات پزشکی خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون مدیریت تجهیزات پزشکی در بیمارستان شریعتی به داروسازان واگذار شده است، ادامه داد: با این کار اجناس و تجهیزات بهتری در اختیار بیماران قرار می گیرد.

«خیرالله غلامی» رئیس داروخانه 13 آبان نیز در این باره گفت: هم اکنون افراد زیردیپلم بخش تجهیزات پزشکی داروخانه های بیمارستانی را می چرخانند درحالیکه این کار باید از سوی داروسازان انجام شود.

وی افزود: نباید مدیریت داروخانه های بیمارستانی را بدون بخش تجهیزات پزشکی پذیرفت؛ تجهیزات پزشکی باید از طریق داروخانه و داروسازها ارائه شود.

رئیس داروخانه 13 آبان تاکید کرد: همه وسایل مورد استفاده بخش های بیمارستانی و اتاق جراحی و حتی گندزداها باید از طریق داروخانه عرضه شود. (ایرنا)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها