نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا:

توافق هسته‌ای با ایران اشتباه تاریخی است

مک‌کین:

ایران از حق غنی سازی استفاده نکند!

جان مک کین سناتور جمهوریخواه آمریکایی در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفت: یکی از عناصر کلیدی توافقنامه به حق به اصطلاح غنی سازی مربوط می شود. ما می‌گوئیم که اگر شما برای مقاصد صلح آمیز مواد هسته‌ای می‌خواهید ما این مواد را به شما می‌دهیم این مسئله تاکنون به یکی از نقاط بزرگ اختلاف برانگیز تبدیل شده است.
کد خبر: ۶۴۷۰۴۵
ایران از حق غنی سازی استفاده نکند!

وی گفت: به اعتقاد بسیاری از افراد همین تحریم‌های کنونی باعث شدند ایرانی‌ها به پای میز مذاکره بیایند.

مک کین در پاسخ به این پرسش آیا شما به این رئیس جمهور(آقای روحانی) اعتماد دارید گفت: فکر نمی کنم تردیدی وجود داشته باشد که تفاوت زیادی بین احمدی نژاد و روحانی وجود دارد. روحانی خوش رفتار است و فردی ارتباطی است. وی روابط عمومی قوی دارد که برخلاف احمدی نژاد است. اکنون پرسش این است که آیا یک توقف قابل راستی‌آزمایی درباره مسیر ایران وجود خواهد داشت؟ این امر مستلزم بازرسی ها و اعتماد است ، قطعا از دیدگاه بسیاری از ما این امر نیازمند رها کردن حق به اصطلاح غنی سازی است.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
a
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
۰
۰
كورخوندی
دانشجوی ایرانی
Netherlands
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
۰
۰
اشتباه كردی كه درباره ایران حرف زدی آقای مك كین
مسعود ح
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
۰
۰
آقای جان مك كین شما حق دارید در كشور آمریكا و دوستانتون بی وجدانتون اسرائیل هر آزمایش و هر مقدار غنی سازی رو انجام دهیدش؛ آیا شما باید برای ما حد و حدود تعیین كنید و ما به شما وابسته باشیم آیا شما برای دنیا قابل اعتماد هستی و كشو ایران نیست !!!!!!

نیازمندی ها