سناتور جمهوریخواه آمریکایی می گوید اگر توافقنامه ژنو نهایی نشود تحریم های بیشتری علیه ایران در پیش خواهد بود.
کد خبر: ۶۲۶۴۹۳
تحریم های بیشتری علیه ایران در پیش است

به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی ؛جان مک کین گفت که پیش بینی می شود کنگره ی آمریکا طرح تحریم های جدید علیه ایران را داشته باشد. جان مک کین می گوید درصورتی که تهران و گروه پنج بعلاوه ی یک توافقنامه ی هسته ای را به زودی نهایی نکنند ، این طرح تحریم عملی خواهد شد. جان مک کین این اظهارات را در گفتگو با یک تلویزیون آمریکایی مطرح کرد.

این سناتور همچنین به ایران هشدار داد که اگر توافق نهایی در شش ماه آینده بدست نیاید ، این طرح اجرایی خواهد شد.جان مک کین همچنین افزود نباید حق غنی سازی ایران به رسمیت شناخته شود .

هفته ی گذشته نیز جان کری وزیرامور خارجه ی آمریکا در یکی از جلسات سنای آمریکا حضور یافته بود و از توافقنامه جدید هسته ای با ایران دفاع کرده بود. وی مصرانه به قانونگذاران آمریکایی گفته بود که درباره ی هرگونه قانون تحریم جدید دست نگهدارند . دولت امریکا بر خلاف توافقنامه ژنو در چند روز اخیر شمار دیگری از شخصیتهای حقوقی و حقیقی ایران را به لیست تحریمها اضافه کرد . تهران به شدت به این رفتار دولت امریکا اعتراض کرده  و آن را مغایر روح توافقنامه ژنو خوانده است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۲
محمودی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
۰
۰
چرا همیشه ما سوال شونده هستیم و غرب سوال كننده ؟ چرا كسی نمی پرسد با چه اهدافی و برای چه منظوری آنها جاسوسی را غیر قانونی به ایران فرستاده اند كه الان باید دولت ایران تاوان گمشدن جاسوس آنها را هم بدهد؟ چرا خودشان توافقنامه را لگد مال می كنند ولی از ایران توقع همه نوع همكاری دارند؟ چرا ما درباره آزادی بیان حقوق بشر اقلیت مسلمان در غرب از آنها سوال نمی پرسیم ؟ چرا آنها اجازه دارند تحولات خارومیانه را جزء منافع ملی خود بداند ولی ایران را در كنفرانس ژنو2 درخصوص سوریه به رسمیت نمی شناسند؟ واقعا چرا؟؟؟
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
۰
۰
مك كین و دولت زورگویش هیچ غلطی نمی تواند بكند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
۰
۰
(پیرو نظر قبلی اصلاح شده)
اگر تا ابد ساكت بمانیم تسلط غر ب روز به روز بر ما بیشتر می شود . ایران باید عكس العمل نشان بدهد جنگ خانمانسوز است اما اگر كارد به استخوان برسد نشستن و تماشا كردن ذلت بار می شود . غرب دندانهای ما را شمرده است هر تلنگری به ما می زند می بیند جواب نمی دهیم . امریكا بر چه حقی اموالمان را ضبط كرده و زندگی را برای ما دشتوار كرده است؟ با این ترتیب كه دارد پیش می رود می بینم امریكا می خواهد اول رمق ما را بگیرد و بعد بر كشورمان تسلط پیدا كند. اگر حركتی بكنیم و جلوی امریكا را بگیریم وضع ما صد در صد از این بد تر نمی شود. حد اقل امریكا باید حساب بیاد دستش .
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
۰
۰
چشم سرگروهبان اینكه ناراحتی نداره ما خودمان هم قبلا می دونستیم فقط بعضیها باور نمی كردند . ببخشید درجه تون را ندیدیم.
ایران دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
۰
۰
ایرانی غیور میجنگد میمیرد سازش نمی پذیرد(قابل توجه آقای كین )
farhad
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
۰
۰
جواب زور را فقط باید با زور داد اینها حرف منطق سرشون نمیشه مرگ بر امریكا مرگ بر انگلیس
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
۰
۰
مرگ بر امریكا
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
۰
۰
آمریكا عددی نیست كه برای ما تعیین تكلیف كن اینجا ایران كشور امام زمان (ع) با مردمی شجاع ودلیر
آمریكا؛ ایران را با عربستان و امارات اشتباه گرفته
منصور
Switzerland
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
۰
۰
مگه دیگه تحریمی هم مونده كه اعمال نكرده باشین
امین
Switzerland
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
۰
۰
غربیها دیدن دولت بی تدبیر و ناامید، هرچی میخوان میگن
رازقندی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
۰
۰
من نمی دونم آمریكایی ها تا كی می خواهند سنگ صهیونیست ها را به سینه بزنند و در حمایت از آنها سیاست گذاری كنند و در سطح دنیا حرف بزنند اما اگه روزی كشور جعلی اس رائ ی ل از صحنه روزگار حذف شود آن وقت آمریكاییها باید سنگ آنها را بر سرشان بزنند.این تحریم هایی هم كه اینقدر به اون دامن می زنند بیش از سی سال كه دارند حرفشو می زنند آخه اونها كه قانون حالیشون نمی شه فقط زور گویی می كنند . ما هم اگه یك كمی دقت كنیم توقف تورم به دلیل تغییرات مدیریتی در كشور است كه مدیران جدید سعی می كنند آن را كنترل كنند زیرا طبیعی است كه در اواخر عمر هر دولتی انگیزه های مدیران كم می شود در عوض مدیران جدید با انگیزه می آیند پس نباید دلخوش به رفع تحریم ها و 1*5باشیم. باید به خودمان و اقتصاد خودمان بیندیشیم
مسعود ح
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
۰
۰
دوستان در یك كلام آمریكا در هیچ جای دنیا ارزش و اعتباری ندارد آنها تلاش می كنند كه از نیروهای نظامی خود و سازمان های اطلاعاتی خود یك باور غلط و یك قدرت ماورایی بسازند اما نیرورهای اطلاعاتی آمریكا بارها از نیروهای اطلاعاتی ما شكست خوردن و اون قدرت و ابهت نیروهای آمریكایی در جنگ عراق و افعانستان شكسته شد من خودم در زمان جنگ برای زیارت عراق رفته بودم می دیدم ترس رو در چشم سربازان آمریكایی، عراقی ها بدون هیچ وسیله نظامی، توانست ماها در برابر كل تجهیزات پیشرفته آمریكا مقاومت كند حتی فرودگاه بغداد رو پس گرفتن این یاوه گویی های آمریكا از سر ترس هست. كسی از جنگ استقبال نمی كن جنگ یعنی كشتار آدم های بی گناه یعنی گرفتاری و عقب افتادگی؛ اما اگر آمریكا یا هر كشور دیگری بخوان به ما حمله كنند آن روز رهبر عزیزمان دستور جهاد دهند حاضر به شهادت هستیم و نخواهیم گذاشت پوتین های كثیف سرباز آمریكایی وارد خاك ایران عزیز شود
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها