تقدیر رهبر انقلاب از ملت ایران

پیام 22بهمن امسال را باید از شعارهای مردم گرفت

حضرت آیت الله خامنه‌ای در آستانه سالروز قیام مردم تبریز، در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان در سخنان مهمی ضمن تقدیر و تشکر از حضور باشکوه و عظمت مردم در راهپیمایی 22 بهمن فرمودند؛از ملت بزرگ ایران به خاطر شکوه و عظمتی که از اقتدارشان در روز 22 بهمن نشان دادند تشکر می‌کنم. زبان از توصیف و تقدیر و تشکر عاجز است. در درجه اول باید جبهه سپاس و ستایش را در برابر پروردگار عالم به خاک بساییم که محول دلها و مقلب نیتها بود. همه چیز با اراده پروردگار است.
کد خبر: ۶۴۶۹۶۶
پیام 22بهمن امسال را باید از شعارهای مردم گرفت

رهبر معظم انقلاب در ادامه سخنانشان افزودند؛ پیام 22بهمن امسال را باید از شعارهای مردم گرفت. این راهپیمایی 2پیام داشت؛ پیام استقامت و پیام وحدت. استقامت یعنی مردم روی آرمانهای انقلاب ایستادگی دارند.

مقام معظم رهبری در ادامه سخنانشان فرمودند؛ملت ایران در راهپیمایی 22بهمن به این حقیر و همه مسئولین زحمتکش در سیاست داخلی و خارجی خواستند بگویند خاطرتان جمع باشد،ملت ایران ایستاده و در صحنه است. در مواجهه با دشمن احساس ضعف نکنید.

ایشان تأکید کردند؛پیام سلبی انقلاب این است که ما تسلیم زورگویی نظام سلطه نمی‌شویم.

رهبر انقلاب درباره دشمنی‌های آمریکا علیه ایران اسلامی فرمودند؛یک عده سعی نکنند چهره آمریکا را بزک کنند وآن را به عنوان یک دولت علاقه مند و انسان دوست معرفی کنند.اگر هم سعی کنند،بی فایده است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به گفت‌وگوهای هسته‌ای با بیان این که بعضی از مسئولین آن دولت [دولت قبلی] و این دولت فکر می‌کنند اگر در موضوع هسته‌ای مذاکره کنند مسئله حل می‌شود،گفتند؛ در سخنرانی اول سال هم گفتم که من به مذاکره خوشبین نیستم و به جایی نمی‌رسد ولی مخالفتی هم ندارم.

مشروح سخنان رهبر معظم انقلاب به زودی منتشر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها