گزارشی از اتلاف پول های فوتبال ایران در حاشیه خلیج فارس

خوشگذرانی فوتبالیست های وطنی در دوبی!

برخی از فوتبالیست های وطنی انگار برای این فوتبالیست شده اند که درآمدهای کلان خود را برای سرمایه گذاری و خوشگذرانی در دوبی صرف کنند!
کد خبر: ۶۴۶۵۵۶
خوشگذرانی فوتبالیست های وطنی در دوبی!

سایت جام جم ورزشی – دوبی مقصد مورد علاقه و محبوب برای بسیاری از فوتبالیست های وطنی است. تفریح کردن در دوبی و یا حتی سرمایه گذاری در این شهر هیچ گونه اشکالی ندارد اما ماجرا وقتی غیر قابل تحمل می شود که بدانیم برخی از فوتبالیست ها(فقط برخی!) خوشگذرانی در دوبی را از حد گذرانده اند. البته خارج کردن میلیاردها پول از ایران از سوی فوتبالیست ها و سرمایه گذاری آن در چرخه اقتصاد دوبی نیز به اندازه کافی خود جای نقد و بحث دارد اما خوشگذرانی فوتبالیست هایی که همیشه دم از فداکاری و بذل و بخشش می زنند بسیار ناراحت کننده است. از آنجایی که اخبار مختلف از گوشه و کنار همیشه به بیرون درز می کند از دوبی نیز خبر می رسد برخی از کلوب های شبانه و البته بدنام دوبی پاتوق برخی از فوتبالیست های جوان در اوقات تعطیلی سال شده اند. اجاره قایق های تفریحی نیز به بخش دیگری از خوشگذرانی فوتبالیست ها تبدیل شده است. چند سال پیش یکی از فوتبالیست های سابق تیم ملی نیز که برای مدتی در یک باشگاه اماراتی بازی کرد در یکی از مصاحبه هایش نیز به خوشگذرانی بیش از اندازه بازیکنان بعضا بی ظرفیت ایرانی اشاره کرد و اظهار داشت که او در امارات فوتبال بازی می کند اما بقیه خوشگذرانی می کنند. اکنون نیز دوبی بیشتر از هر زمانی به مقصد مورد علاقه بازیکنان فوتبال ایران تبدیل شده است. البته همانطور که پیش از آن ذکر شد تفریح خود هیچ گونه اشکالی ندارد، چه بسا اینکه بازیکنان اروپایی بسیار به دوبی سفر می کنند اما سفر تفریحی آنها تا حدودی زیر نظر باشگاه های حرفه ای است و زمین تا آسمان با سفر فوتبالیست های ایرانی فرق دارد، فوتبالیست هایی که میلیاردی پول می گیرند آنگاه در ازای این پول کلان شاید روی هم رفته 10 بار هم برای تیم هایشان شوت نکنند! اتفاقات درباره حضور پررنگ برخی از فوتبالیست های ایرانی در دوبی بسیار زیاد است که حتی اشاره کوچک به آنها نیز صحیح نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
۰
۰
آخه ما فوتبالیست های ما كه اینقدر با تربیت و تحصیل كرده و با جنبه هستن چطور ممكنه از كافه های دبی سر دربیارن؟!!!!! دیگه نزنید از این حرفا!!!!!!!!!!!!! دیگه پشت سر فوتبالیست های گوگولی مگولی ما حرف درنیاریدها....................... ؟!!!!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
۰
۰
مبارك باشه اینم كار جدیدی از الگوهای ورزشی جامعه است دیگه خرده نگیرید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
۰
۰
این گروهم به مفت خورای میلیاردی جامعه اضاف شدن

نیازمندی ها