وضعیت رحمتی بعد از عکسبرداری مشخص می‌شود

قلعه‌نویی: سازمان لیگ نگاهی عادلانه به استقلال داشته باشد

نسرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: 2 بازیکن کمکی می‌خواهیم و منتظر پاسخ دو باشگاه بعد از پایان این هفته لیگ هستیم.
کد خبر: ۶۴۶۰۵۷
قلعه‌نویی: سازمان لیگ نگاهی عادلانه به استقلال داشته باشد

به گزارش فارس از کیش، امیر قلعه‌نویی پس از پایان دیدار تیم‌های استقلال و منتخب کیش اظهار داشت: جا دارد از مسئولان ورزشی جزیره تشکر کنم و امیدوارم که در خصوص تیم‌داری این جزیره به حالت گذشته بازگردد. هم زمین خوب بود و هم هوا و من مطمئن هستم این اردو در لیگ قهرمانان آسیا به ما کمک خواهد کرد.

سرمربی تیم استقلال در خصوص شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: در حال حاضر 4- 5 تیم در کورس قهرمانی هستند که از نظر روحی و روانی در این اردو بازسازی شده‌ایم و امیدوار هستم که بتوانیم قهرمانی را به دست آوریم.

وی در خصوص اینکه آیا بازیکنان کمکی دیگری به خدمت می‌گیرند یا خیر؟ گفت: دیدید که امروز مبعلی 5 پاس گل داد و جا دارد از عبدالله ویسی نیز تشکر کنم. ما 2 بازیکن دیگر مد نظر داریم که تیم‌های آنها اعلام کردند که بعد از انجام بازی این هفته خود به ما جواب می‌دهند و البته اعلام همکاری کرده‌اند.

قلعه‌نویی در خصوص اعتراض باشگاه استقلال به تاریخ دیدار مقابل فولاد خوزستان گفت: این حق ما است که شرایطی داشته باشیم که بتوانیم بازی کنیم. من از سازمان لیگ می‌خواهم که نگاه عادلانه‌ای داشته باشد که البته همین‌ گونه بوده و امیدوارم ما به عنوان نماینده ایران درک شویم.

قلعه‌نویی در خصوص قهرمانی تراکتورسازی گفت: جا دارد به مردم آذری زبان تبریک و خسته‌ نباشید بگویم و البته مس کرمان و لوکا بوناچیچ نیز بسیار شایسته به این مرحله رسیده بودند.

وی در پایان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه وضعیت رحمتی چگونه می‌شود؟ گفت: فعلا باید از او عکس بگیریم تا ببینیم شرایط او چگونه خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها