معاون کنسولی وزارت امور خارجه :

مدت اعتبار روادیدهای فرودگاهی افزایش می یابد

معاون کنسولی، پارلمانی و ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در دولت تدبیر و امید مدت زمان اعتبار روادیدهای فرودگاهی افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۶۴۵۸۳۶
مدت اعتبار روادیدهای فرودگاهی افزایش می یابد

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل فرودگاه امام خمینی (ره)، حسن قشقاوی در جریان بازدید از فرودگاه امام راحل اظهار داشت: با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید در آینده نزدیک صدور روادید فرودگاهی برای تعداد بیشتری از کشورها صورت خواهد گرفت.

وی که با هدف بررسی راهکار های مناسب برای تسهیل در ارائه خدمات کنسولی و صدور روادید فرودگاهی از فرودگاه بین الملی امام خمینی(ره) بازدید می کرد، افزود: ارایه خدمات کنسولی و صدور روادید فرودگاهی در دولت یازدهم یکی از اولویت های در بخش صدور روادید است.

هم اکنون با همکاری اداره کل فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و اداره کل روادید وزارت امورخارجه، صدور روادید در فرودگاه به سهولت انجام گرفته و مسافران ورودی از کشورهای مجاز می توانند روادید خود را در هنگام ورود به کشور در سالن ترانزیت فرودگاه اخذ کنند.

معاون کنسولی، پارلمانی و ایرانیان خارج از کشور وزیر امورخارجه، با حضور در سالن تشریفات فرودگاه، دفاتر وزارت امور خارجه و بخش های مرتبط با انجام خدمات کنسولی و صدور روادید فرودگاهی مستقر در فرودگاه امام خمینی(ره) از نزدیک در جریان امور مربوطه قرار گرفت.

صدور روادید فرودگاهی در فرودگاه های بین المللی یکی از تسهیلات مورد نظر کشورها برای جذب مسافر بیشتر است و موجبات رونق پیش از پیش گردشگری در سایر بخش ها می شود.

در پایان این بازدید مسوولان در یک نشست در محل سالن تشریفات فرودگاه، دیدگاه ها و پیشنهادات خود را برای تسهیل و روان سازی امور کنسولی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ارائه کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها