آسیب شناسی سبد کالا در گفت‌وگو با یک جامعه شناس

ماجرا پای همه مردم ایران نوشته شد

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه ای گزارش برخی از رسانه ها مبنی بر حذف 13 میلیون کارگر از سبد کالا را تکذیب کرد.
کد خبر: ۶۴۵۳۵۷
تمامی مستمری بگیران تامین اجتماعی سبد کالا می گیرند

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال درج گزارشی مبنی بر حذف 13 میلیون کارگر از سبد کالا اطلاعیه ای ضمن تکذیب این خبر اطلاعیه ای به شرح زیر منتشر کرد.

در مرحله اول سبد کالا بنا به اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت حدود 10 میلیون سرپرست خانوار مشمول مصوبه گردیدند که در بین آنها کارگران و مستمری بگیران تامین اجتماعی با حقوق کمتر از 5 میلیون ریال مشمول دریافت سبد شده بودند. اما بر اساس تدبیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لیست کلیه کارگران مشمول قانون کار و تامین اجتماعی، کلیه مستمری بگیران تامین اجتماعی و کارمندان بیمه شده صندوق تامین اجتماعی، پس از رفع هم پوشانی در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است و مقرر شد پس از کاهش ازدحام در صفهای دریافت سبد کالا، طی روزهای آینده امکان برخورداری از این سبد برای گروه‌های یاد شده نیز فراهم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۷ انتشار یافته: ۵
كامكار
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
۰
۰
رییس بنده با حقوق 8 صد به بالا بهش تعلق گرفته چطور بنده كه جزو مستمر گیر بیمه تامین اجتماعی هستم تعلق نگرفته لطفا راهنمایی بفرمایید
محمد رضا شبرنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
۱
۰
بنده كارگر شركت یخساران هستم و واقعا نیازمند به دریافت سبد كالا هستم اما شامل این طرح نشدم.لطفا بررسی های لازم را انجام دهید.
كاك حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
۰
۰
خیلی عالیه آقایان با حقوق 5میلیونی شامل شدند ولی عزیزان بیكار شامل نمی شود مشكلی نیست دستتون درد نكند نوش جان پولدارها آدم فقیر روزی یك وعده نان میخورد
بابك گله داری
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
۱
۲
با سلام و احترام
لطفا در خصوص سبد كالا بنده كه حداقل حقوق بیمه تامین اجتماعی دریافت میكنم تا اكنون وقتی از طریق پیامك پیگیری میكنم هنوز پیام میدهد كه شامل سبد كالا نشده ام و تقاضا میكنم كه این مسئله پیگیری شود لطفا
كد ملی بنده ... لطفا موضوع را پیگیری نمایند تا اینكه مشكل حل شود و بتوانم من كه تازه ازدواج كرده ام از این تسهیلات دولت محترم برخور دار شوم.
با تشكر و دعای خیر
مریم م
United States
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
۰
۰
من زنی ٧٠ ساله تنهاومستاجر می باشم كه مستمری شوهرمرحومم رادریافت میكنم می خواهم
بدانم چراشامل من نشد

نیازمندی ها