با پیشنهاد 2 میلیون یورویی

آرسنال خواستار جذب سردار آزمون شد

روبین کازان نیاز به حمایت دارد

آزمون: همه در تیم پشتیبانم هستند

سردار آزمون مهاجم ایرانی روبین‌کازان روسیه می گوید همه بازیکنان تیم از او حمایت می‌‌کنند و هوایش را دارند.
کد خبر: ۶۴۴۰۰۷
آزمون: همه در تیم پشتیبانم هستند

سایت جام جم ورزشی - سردار آزمون از هماهنگی خود با تیمش ابراز رضایت کرد. بازیکن 19 ساله ایرانی همچنین تأکید کرد که دیدار تیمش در مرحله یک‌شانزدهم رقابت‌های لیگ اروپا مقابل بتیس به حمایت فوق‌العاده هواداران نیاز دارد.

وی در گفت‌و‌گو با دیلی اکسپرس اظهار داشت: کارادانیز مدام در تمرینات و در طول بازی با من صحبت می‌کند و ما در تمرینات با هم هماهنگ هستیم. در کل ما کادر فنی بسیار دوستانه‌ای داریم و سایر بازیکنان تیم نیز تلاش می‌کنند پشتیبان من باشند؛ بنابراین ملحق شدن به این تیم کار سختی نیست.

آزمون ادامه داد: بازیکنانی که الگوی من هستند، بسیار زیاد هستند؛ برای مثال در تیم خودمان می‌توانم از کارادانیز، ارمنکو و ام ویلا نام ببرم. آنها حرفه‌ای‌های واقعی هستند. آنها بازیکنان فوق‌العاده‌ای در کنار من هستند و هر روز از آنها درس می‌گیرم.

وی خاطرنشان کرد: در ترکیه برای اولین بار در یک اردوی تمرینی جدی حاضر می‌شدم، کار آسانی نبود و خسته شدم. این بار در اسپانیا دو بار در روز تمرین می‌کنیم و احساس راحتی دارم.

آزمون اضافه کرد: ما برای هواداران بازی می‌کنیم و بنابراین دوست دارم بدون توجه به اینکه کدام تیم مقابل ما بازی می‌کند، ورزشگاه پر شود. با وجود اینکه در این مسابقه بازی نخواهم کرد، می‌خواهم از هواداران تقاضا کنم که برای تماشای دیدار ما مقابل بتیس به ورزشگاه بیایند. این تیم خیلی به حمایت نیاز دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها