شعرخوانی، تقدیر از خانواده شهدا و...

ویژه برنامه های دهه فجر در فرهنگسرای امید

فرهنگسرای امید همزمان با ایام دهه مبارک فجر برنامه های متنوعی را برگزار می کند.
کد خبر: ۶۴۳۹۶۸
ویژه برنامه های دهه فجر در فرهنگسرای امید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه13 شهرداری تهران، مراسم تقدیر از شهدای انقلاب منطقه 13 روز یکشنبه 20 بهمن ماه از ساعت 15.30با حضور جمعی از خانواده های شهدا در سالن آمفی تئاتر این مرکز برگزار می شود.اجرای گروه سرود نسیم قدر، سخنرانی حاج آقا رضوی عضو هیات مدیره موزه عبرت، شعر خوانی شاعران انقلاب و تقدیر از 10 خانواده شهید از دیگر بخش های این مراسم است.

همچنین روز دوشنبه 21 بهمن ماه از ساعت 16 شب شعر غزل مقدس با حضور جمعی از شاعران انقلاب در سالن این مرکز برگزار می شود در این روز شاعران شرکت کننده در مراسم به شعر خوانی و مشاعره می پردازند .اجرای موسیقی سنتی از دیگر بخش های این مراسم است.

در همین ایام، نمایشگاه عکس از حماسه آفرینان انقلاب اسلامی در نگار خانه آبی فرهنگسرای امید بر پا می باشد در این نمایشگاه تابلو عکس هایی از جریان انقلاب در معرض دید قرار می گیرد.

علاقه مندان برای شرکت در برنامه های دهه فجر می توانند در زمان یاد شده به آدرس میدان امام حسین، خیابان 17 شهریور،خیابان خشکبارچی بوستان خیام فرهنگسرای امید، مراجعه و یا برای کسب اطلاعات با تلفن 3335523 تماس حاصل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها