رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران خبر داد:

گسترش دامنه کاهش قیمت در بازار مسکن

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

بهترین زمان برای خرید خانه

معاون وزیر راه و شهرسازی متوسط قیمت خانه در تهران را متری 3.8 تا چهار میلیون تومان اعلام کرد و گفت: قیمت مسکن به کف بازار رسیده و متقاضیان مصرفی می‌توانند برای خرید اقدام کنند.
کد خبر: ۶۴۳۷۸۰
بهترین زمان برای خرید خانه

ابوالفضل صومعلو اظهار کرد: بازار مسکن از ابتدای پاییز امسال روند ثبات به خود گرفته و اکنون متقاضیان به سمت بازار مسکن می‌آیند.

به گفته وی متوسط قیمت یک مترمربع خانه در مناطق 22 گانه تهران به سه میلیون و 800 هزار تومان و در برخی مناطق به چهار میلیون تومان می‌رسد.

صومعلو با اشاره به ماه‌های پایانی سال و پشت سر گذاشتن 10 ماه از سال که مسکن را با رکود همراه کرد، افزود: با توجه به جداول موجود از قیمت‌ خانه در تهران،‌ بیشترین کاهش قیمت‌ها در نیمه اول سال و تا مهرماه صورت گرفت.

این معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه کاهش قیمت مسکن در زمان رکود مسکن در سال جاری ایجاد شد، افزود: نیمه دوم سال جاری با ثبات نسبی قیمت مسکن همراه بود.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
عمواوغلی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
۰
۰
جناب معاون چندان افتخاری نداردبا این قیمتها، مردم این پولها را از كجا تامین كنند. وبه درامد خودت نگاه نكن مدت یك ماه بیا با درامد ما زندگی كن بعدحرف بزن
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
۰
۰
اینقدر بگید تا گرون بشه
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
۰
۰
چرا شما با اعلام اینكه قیمت به كف رسیده از كاهش قیمت جلوگیری میكنید یا با اعلام پرداخت وام مسكن 50-60میلیونی باعث افزایش قیمت میشوید سود اینكار به جیب چه كسانی میرود؟؟مردم خود میدانند كی بخرند لطفا به شعور مردم توهین نكنید لطفا به قیمت مسكن ورود نكنید

نیازمندی ها