اشکان خطیبی می گوید آلبوم تازه گروهش در راه انتشار است

یک آلبوم انگلیسی از یک خواننده ایرانی

تئاترهای زیادی در تالارهای مختلف شهر روی صحنه رفته است و تماشاگران هر کدام بنا بر سلیقه‌شان پای تماشایشان نشستند. هر کدام از ما طرفدار خواننده‌های متفاوتی هستیم و برای زمزمه آهنگ مورد علاقه‌مان، به موسیقی شان گوش کرده ایم و البته به تماشای کنسرت‌هایشان رفته‌ایم. اما تا به حال در شاید هیچکدام ما شاهد یک کنسرت-تئاتر نبودیم.
کد خبر: ۶۴۳۴۳۲
«اولین کنسرت- تئاتر ایران» توسط رحمانیان

محمد رحمانیان که پس از بازگشت به ایران در عرصه تئاتر مانند همیشه پرکار است تصمیم دارد کنسرت-تئاتری با نام «روزهای آخر اسفند» با بازی غزل شاکری و اشکان خطیبی روی صحنه ببرد.
بخش موزیکال این کنسرت-تئاتر به رهبری بهروز صفاریان آهنگساز است و اشکان خطیبی هم به عنوان بازیگر و خواننده در این اثر حضور دارد. اشکان خطیبی که امسال اولین آلبومش را هم منتشر کرذ در رابطه با این پروژه و همکاری اش با صفاریان به سایت موسیقی ایرانی گفته است: این ایده طی یکی دو سال مراوده‌ من و بهروز صفاریان است و به دلیل علایق و سلایق مشابهی که در موسیقی غیر ایرانی داشتیم . به دلیل اینکه بهروز احساس می‌کرد من توانایی خواندن به زبان انگلیسی را دارم فکر کردیم که چقدر خوب می‌شد یک کار این چنینی انجام بدهیم و یک کنسرتی برگزار کنیم تا اینکه نمایش ترانه‌های قدیمی محمد رحمانیان را دیدیم و باز طی یک گپ سه نفره که بین که ما شکل گرفت، متوجه شدیم که چقدر این ایده‌ ما به ایده‌ محمد رحمانیان نزدیک است و ضمنا چقدر نمایش می‌تواند به این قالب ها کمک کند تا اینکه این ایده جدی تر شد.
وی گفت: بنابراین ترانه هایی انتخاب شدند که فارغ از حس نوستالژیک و یا خاطره‌انگیزی که تداعی می‌کنند، به لحاظ نمایشی هم کاربرد دارند و در همین راستا۱۰ترانه‌ انگلیسی و یک ترانه‌ فارسی که ترانه «کوچ بنفشه» فرهاد مهراد است برای این نمایش انتخاب شد.
وی در خصوص اجرای ترانه تولیدی از گروه «ترافیک» ـ گروه اشکان خطیبی ـ در این تئاتر گفت: این اجرا قرار است که تماما تداعی کننده‌ ترانه‌های خاطره انگیز قدیمی از نگاه بهروز صفاریان باشد. قرار است رنگ و بوی این گروه و این تنظیم کننده و آهنگ و ساز را به خودش بگیرد که در واقع اسمش را کاور هم می‌توانیم بگذاریم، اما با نگاهی تازه.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها