مفصل با خداداد عزیزی از مقدماتی جام جهانی 98 تا دیدار با آرژانتین در برزیل 2014

بازیکنان زمان ما، مبدع شیوه‌های نوین تخلف بودند!

حمله های ادامه دار به سرمربی پرتغالی تیم ملی

خداداد:من طرف قلعه نویی هستم

خداداد عزیزی یکی دیگر از منتقدان جدی کارلوس کروش است. او با همه توان علیه این مربی صحبت می کند و او را مقصر حواشی چند روز اخیر معرفی می کند.
کد خبر: ۶۴۲۳۴۳
خداداد:من طرف قلعه نویی هستم

سایت جام جم ورزشی - عزیزی در این رابطه می‌گوید:« کروش صحبت از قانون می‌کند ما که نه خوانده‌ایم و نه شنیده‌ایم، مگر ایشان چه قانونی دارد که گفته است قانون را من نوشته‌ام، شاید قانون یک ... قانون دو ... قانون کروش من با صدای بلند می‌گویم اگر کروش در فوتبال دنیا غیر قابل رقابت هم باشد من طرف قلعه‌نویی هستم. برای حرف‌هایم دلیل دارم، امثال قلعه‌نویی و دایی برای فوتبال ایران زحمت کشیده‌اند. امثال کروش می‌آیند و می‌روند، امیر قلعه‌نویی در درجه اول ایرانی است و در درجه دوم پیشکسوت فوتبال ایران است. امیر یکی از موفق‌ترین مربیان تاریخ فوتبال ایران بوده است و حتی دشمنان او هم این را می‌دانند. من متاسفم برای کسانی که قلعه‌نویی را ول کرده‌اند و چسبیده‌اند به کروش.»

خداداد عزیزی صحبت‌های جنجالی‌اش را ادامه می‌دهد و می‌گوید:« کروش در حدود 7 تا 10 میلیارد تومان پول گرفته است تا تیم را به جام جهانی ببرد اگر نمی‌برد جای تعجب داشت، اگر قرار بود تیم را به جام جهانی نبرد به من 100هزارتومان می‌دادند و من هم تیم را اوت می‌کردم. اینقدر افسار را به دست کروش سپرده‌اند که خودش را همه کاره فوتبال می‌داند. البته مقصر فدراسیونی‌ها هستند که بعضا فوتبالی نیستند. کروش در حقوق کارمندان فدراسیون هم دخالت می‌کند و آشپز و آبدارچی فدراسیون را هم او تعیین می‌کند. در ضمن آقای کروش یادت باشد تو تیم ملی کشور من که همه می‌دانند سرم را هم برای ایران عزیز می‌دهم پس از آنکه در تاکتیک‌ات تغییر روش دادی و لیگی فوتبال بازی کردی با بازیکن‌های استقلال و افکار استقلالی به جام جهانی رفتید، دست‌تان هم درد نکند. اما اینکه خودت را همه کاره فوتبال بدانی درست نیست، آقای کروش مردم ایران فهیم و باهوش هستند و همه چیز را تشخیص می‌دهند تو کارت را انجام داده‌ای پس دیگر با این افکار منفی و ستیزه‌جویی خرابش نکن.»

خداداد عزیزی در پایان در مورد شرایط ابومسلم که این روزها که در عین بی‌پولی خوب هم نتیجه می‌گیرد می‌گوید:« شرایط ما که از نظر مالی تغییری نکرده و افتضاح است. متاسفانه مسئولین استان این لحظه پای کار نیامدند و بعضی‌ها فقط شعار می‌دهند. اول فصل برخی از نماینده‌های مجلس برای ابومسلم خودشان را می‌کشند و با تماس با مجلس، فدراسیون، وزیر ورزش تلاش کردند تیم را به رفیقشان بدهند، نه خداداد اما خب خدا زورش بیشتر بود و تیم را به ما دادند. آنها هم چون از ابتدا هدفشان کمک نبود و به دنبال منافع رفیقشان و خودشان بودند الان جبهه گرفته‌اند و از ابومسلم حمایت نکردند. این‌ها را می‌گویم تا مردم مشهد و خراسان بدانند که در ابومسلم چه می‌گذرد و چه کسانی دلسوز ان هستند و چه کسانی پی منافع خودشان هستند.»

خداداد عزیزی همچنین در پایان به سایت گل گفت:« هیچ انسانی در زندگی‌اش کامل نیست و من هم ضعف‌هایی دارم اما اسم من خداداد است و یاد گرفته‌ام همیشه با خدا پیش بروم. من همیشه حقیقت را می‌گویم و با صداقت زندگی کردم اگر چه می‌دانم به مذاق خیلی‌ها خوش نمی‌آید.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
مسلم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
آقای عزیزی، هرگونه توهین و تخریب سرمربی تیم ملی ممنوع!
درضمن اگه دلال بازی در تیم ملی وجود داره لژیونرها ازجمله قوچان نژاد و دژاگه تا الان خوب بازی كردن
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
آقای مسلم بنظر شما در همه امور از خداداد فوتبالی تری!لطفا جو گیر نشو برات خوب نیست!
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
۰
۰
آقای حمید آبی! خواهشا كمی فكر كن و عمیق و منطقی حرف بزن.
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
۰
۰
شما باید از قلعه نوئی دفاع كنی چون تو خودت هم مثل وی هستی
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
۰
۰
دم خداداد عزیزی گرم همیشه حرف حق رو میزنه
با سیاست تر از ایشون من به عمرم ندیدم
خدا امثال ایشون رو برای فوتبال این سرزمین حفظ كنه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها