هفته بیست و پنجم لیگ برتر

ترکیب پرسپولیس و سپاهان اعلام شد

سرمربی پرسپولیس گفت:‌ در چند هفته اخیر نتایج بدی گرفته‌ایم و فردا آخرین بازی است که بتوانیم خودمان را دوباره در بین تیم‌های مدعی بینیم. فردا قطعا فینال بزرگی برای ما خواهد بود.
کد خبر: ۶۴۱۰۱۱
دایی: بازی با سپاهان فینال بزرگ ماست

علی دایی که با تاخیر 10 دقیقه‌ای در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان حاضر شد، گفت: در چند هفته اخیر نتایج بدی گرفته‌ایم و فردا آخرین بازی است که بتوانیم خودمان را دوباره در بین تیم‌های مدعی بینیم. در این هفته با نفراتی که داشتیم تمرین کردیم و فردا قطعا فینال بزرگی برای ما خواهد بود. فردا باید ببریم تا دوباره به کورس برگردیم. تمام تلاش ما این است تا بعد از چند هفته بتوانیم دوباره به روند عادی ادامه دهیم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: سپاهان تیم بزرگی است و در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفته است اما قطعا تیمی نیست که شکست‌ناپذیر باشد. اگر بازیکنانم خودشان باشند و حاشیه‌ها را دور بیندازند و به اتفاقات چند ماه اخیر توجه نکنند می‌توانند سپاهان را شکست دهند.

وی همچنین از غیبت چهار بازیکنش مقابل سپاهان خبر داد و گفت: ما مشکلات زیادی داشتیم. محمد نوری و پیام صادقیان محروم هستند و عالیشاه و کفش‌گری هم به دلیل مصدومیت نمی‌توانند بازی کنند. اما بقیه بازیکنان خوب تمرین کرده‌اند و می‌توانیم با آنها جای خالی غایبان را پر کنیم. ما یک فینال و جنگ تمام‌عیار پیش رو داریم و دوست نداریم عقب‌نشینی کنیم. به دنبال این هستیم تا در زمین خودمان پیروز شویم. ما به حمایت تماشاگرانمان نیاز داریم.

علی دایی در ادامه نشست خبری در پاسخ به این پرسش که آیا پیام صادقیان می‌تواند بعد از چند هفته که عملکرد ضعیفی داشت دوباره در پرسپولیس بدرخشد، عنوان کرد: متاسفانه برخی‌ها با برنامه‌ریزی قبلی مسایلی برای صادقیان درست کردند. بعضی سایت‌های خبری و تلویزیون هم به آن دامن زد و باعث شد جوانی که در اول راه است و می‌تواند پتانسیل خود را نشان دهد، افت کند اما صادقیان می‌تواند برگردد. او بازیکن بزرگی است که احتیاج به کمک بزرگترها دارد. این همه انتقاد کرده‌اند اما آخرش چه شد فقط بازیکن من را خراب کردند و هیچ کس هم جوابگو نبود. آخر هم معلوم نشد چه اتفاقی افتاده است. یکسری مسایل را وارد می‌کنند که واقعا دور از جوانمردی است.

او همچنین در مورد پیشنهاد یکی از باشگاه‌های قطری به سیدجلال حسینی تصریح کرد: مگر ما با قطر همگروه هستیم. چه سودی به حالشان دارد که بازیکنان ما را به قطر ببرند؟ قطری‌ها روی بازیکنان ایرانی دست گذاشته‌اند تا کیفیت لیگ خودشان را بالا ببرند. هر چه کیفیت لیگ را بالا ببرند به فوتبال ملی خود اهمیت داده‌اند ولی بر عکس آنها در لیگ ایران چنین دیدگاهی وجود ندارد و عین آب خوردن لیگ را فراموش می‌کنند. باشگاه قطری شش، هفت روز است که به حسینی پیشنهاد داده و با خود من هم صحبت کرده است. من مخالفتم را با آنها اعلام و با سیدجلال هم صحبت کردم انشا‌ءالله او در پرسپولیس می‌ماند و جایی نمی‌رود. حسینی بزرگ‌تر تیم بوده و یکی از بهترین‌های فوتبال ایران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها