رئیس قوه قضائیه در کرمانشاه:

جامعه‌ اعتقادی باید روی پای خود بایستد

آملی لاریجانی: دغدغه حقوق بشری غربی‌ها، واقعی نیست

رئیس قوه قضاییه پیش‌نویس گزارش جدید گزارشگر ویژه حقوق بشر در امور ایران را سرشار از موارد کذب، خلاف واقع و استنباط‌های نادرست دانست و از معیارهای دوگانه غربی‌ها در برخورد با قوانین داخلی کشورها انتقاد کرد.
کد خبر: ۶۴۰۷۸۷

به گزارش روابط عمومی قوه قضاییه، آیت‌الله آملی لاریجانی در جلسه دیروز مسئولان عالی قضایی با اشاره به انتقاد صورت گرفته در گــــزارش‌هـای حقوق بشری از مجازات اعدام برای قاچاقچیان موادمخدر در قوانین جمهوری اسلامی اظهار کرد: مجازات اعدام در قوانین بسیاری از کشورها از جمله آمریکا وجود دارد، اما آنان با چنین فشارهایی از سوی مدعیان حقوق بشر مواجه نیستند.

رئیس دستگاه قضا افزود: غربی‌ها و نهادهای تحت سیطره آنان در حالی از قوانین داخلی ما انتقاد می‌کنند که خودشان حتی اجازه تحقیق و اظهار نظر درباره هولوکاست را به کسی نمی‌دهند. وی با بیان این‌که هرچه می‌گذرد، بر سخنان ناصحیح غربی‌ها درباره حقوق بشر افزوده می‌شود، گفت: البته ملت ایران و مسئولان کشور به دلیل این‌که خود را از جان و دل پایبند به اسلام می‌دانند، هرگز زیر بار چنین فشارهایی نمی‌روند و افزون بر این برای همگان روشن است که تهیه گزارش‌های مغرضانه درباره وضع حقوق بشر در ایران برای اعمال فشار بیشتر بر جمهوری اسلامی است و غربی‌ها واقعا دغدغه حقوق بشر ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها