آثار هنرمندان 7 کشور در بخش فیلم جشنواره موسیقی فجر

آثاری از هنرمندان آلمان، سوئیس، آرژانتین، انگلستان، ایتالیا، کانادا و ایران در بخش نمایش فیلم بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر، ارائه می شود.
کد خبر: ۶۴۰۲۹۱
آثار هنرمندان 7 کشور در بخش فیلم جشنواره موسیقی فجر

در بخش نمایش فیلم، که یکی از بخش های جنبی جشنواره است، 10 اثر در تالار ناصری خانه هنرمندان به نمایش در می آید.

در اولین روز جشنواره، فیلم «صدا و سکوت و همراه با مانفرد آیشر» به کارگردانی «نوربرت ویدمر» از آلمان و «پیتر گویر» از سوئیس به نمایش در می آید.

جمعه 25 بهمن دو اثر به نام «بن بست» (مستندی در باره بابک بیات) به کارگردانی مصطفی شیری و «بی همگان» ساخته طیب نجفیان به علاقه مندان ارائه می شود.

«ال انکوئنترو» (فیلمی برای ویلنسل و باندونئون) ساخته «نوربرت ویدمر» آلمانی و «انریکه رو» از آرژانتین و فیلم «موسیقی عرفانی در جهان اسلام» به کارگردانی «سایمون براتون» از انگلستان برای اکران در روز شنبه 26 بهمن در نظر گرفته شده است.

یکشنبه 27 بهمن مستند «مرز پرگهر» (در باره سرود ای ایران) به کارگردانی «هومن ظریف» برای علاقه مندان در نظر گرفته شده است.

دوشنبه 28 بهمن دو فیلم از کانادا و ایران به نمایش در می آید که عبارتند از «بچه ها در برزیل» (مستندی در باره چگونگی برپایی تور کنسرت های گروه راش) ساخته «دانیل کاتویو» و مستند «جهله» (در باره مدرسه پیپه سرا در بندر عباس) ساخته کیوان آزاد.

سه شنبه مستند ارکستر «میدان ویتوریو» به کارگردانی «آگوستینو فرنته» از ایتالیا در خانه هنرمندان اکران می شود و روز چهارشنبه نیز یک فیلم با نظر تماشاگران از میان آثار این بخش از جشنواره انتخاب و اکران می شود.

آثار بخش نمایش فیلم بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ساعت 10:30 در تالار ناصری خانه هنرمندان اکران می شود.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر 24 بهمن تا اول اسفند برگزار می شود.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها