پشت پرده دیگری از باشگاه استقلال

پروسه جانشینی قلعه نویی توسط منصوریان

اگر باشگاه استقلال در مقام پاسخ گویی به نکونام برآید، آن وقت احتمال دارد کاپیتان تیم ملی مسایل دیگری را از پشت پرده باشگاه عنوان کند!
کد خبر: ۶۴۰۲۶۳
پروسه جانشینی قلعه نویی توسط منصوریان

به گزارش جام جم ورزشی، جواد نکونام در تازه ترین صحبت های خود انتقادات بسیاری را متوجه امیر قلعه نویی و منصور عظیمی داشته است، البته کاپتیان تیم ملی در خلال صحبت هایش با زیرکی خاصی اشاره ای به نام این دو نداشته اما نزدیکان باشگاه استقلال تردیدی ندارند که با کدهایی که نکونام داده، منظور او تنها امیر قلعه نویی و منصور عظیمی بوده است.
در همین خصوص یکی از نزدیکان باشگاه استقلال به خبرنگار جام جم گفت: نکونام پیش از ترک استقلال در جلسه ای با علی فتح الله زاده شرکت کرد و درآن جلسه مدیرعامل استقلال تلاش بسیاری داشت تا وی را متقاعد به ماندن دراین تیم کند.
از آنجا که فتح الله زاده در گفت و گو با نکونام متوجه شده بود که وی اختلافات عمیقی با قلعه نویی و نزدیکانش پیدا کرده به وی پیشنهاد داد هر طور شده شرایط این فصل را تحمل کند تا برای سال آینده وی علیرضا منصوریان را جایگیزین قلعه نویی کند تا نکونام نیز به عنوان بزرگتر تیم به کارش در استقلال ادامه دهد!
پس از این جلسه نه تنها نکونام با مواردی که فتح الله زاده عنوان کرده بود، موافقت نکرده بلکه نزد امیر قلعه نویی رفت و تمام صحبت های مدیرعامل استقلال را به وی انتقال داد! قلعه نویی که انتظار شنیدن چنین صحبت هایی را نداشت، خیلی سریع به باشگاه استقلال رفت و واکنش تندی را نسبت به اظهارات فتح الله زاده نشان داد.
مدیرعامل استقلال وقتی چنین عصبانیتی از قلعه نویی دید برای آنکه شرایط را تلطیف دهد خیلی سریع دستور تشکیل جلسه شواری معاونین را داد و در خلال جلسه از یکی از معاونان خود خواست شهادت دهد که او چنین حرف هایی را به نکونام نزده است. آقای معاون هم که در عمل انجام شده قرار گرفته بود، خواسته مدیرعامل باشگاه را اجابت کرد تا کمی عصبانیت قلعه نویی فروکش کند.
این چهره نزدیک به باشگاه استقلال تهران در پایان تاکید کرد: با این حال استقلال آتش زیر خاکستر است و چه بسا اگر نکونام صحبت های دیگری مطرح کند، شرایط از اینی که هست، بدتر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
الف
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
۰
۰
هنوز برای منصوریان زوده................
رسول
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
۰
۰
شما این پشت پرده ها رو از كجا در میارید برای یك سایت دولتی ]یز خوبی نیست. هرچند من فكر میكنم شما با استقلال مشكل داشته باشین
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
۰
۰
خوب پروژه كثیف بهم ریختن استقلال توسط مطبوعات چیده شده و اصفهانیها بد جور پشت اینكارند!بدانید كه امیرخان همیشه دوست داشتنی است و قهرمان تا كور شود هر آن كس كه نتواند دید!

نیازمندی ها