آغاز تمرینات پولادی از امروز

همسترینگ عالیشاه پاره شد

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: MRI انجام شده روی پای عالیشاه نشان از پار‌گی همسترینگ دارد.
کد خبر: ۶۴۰۲۰۲
همسترینگ عالیشاه پاره شد

سایت باشگاه پرسپولیس، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: MRI انجام شده روی پای عالیشاه نشان از پاره‌گی همسترینگ دارد. این پارگی در همان عضله ولی در بخش دیگری از آن روی داده و ارتباطی به آسیب‌دیدگی قبلی وی ندارد. البته از نظر پزشکی یک قانون است که احتمال بروز این آسیب‌دیدگی در عضله‌ای که قبلا دچار آن بوده تا مدتی بالا خواهد بود.

البته پارگی عضله همسترینگ عالیشاه تفاوت دیگری هم با آسیب دیدگی قبلی وی دارد. دفعات قبل پاره‌گی کامل بود اما اینبار اتصال در بخش‌هایی وجود دارد و پاره‌گی بریده بریده است و خفیف‌تر محسوب می‌شود.کادر پزشکی پرسپولیس با اعلام اینکه عالیشاه در بازی با سپاهان حضور ندارد، عنوان کرد که این بازیکن باید چند هفته‌ای برنامه‌های درمانی از جمله فیزیوتراپی را دنبال کند.

* با پیش بینی کادر پزشکی پرسپولیس مبنی بر اینکه مهرداد پولادی امروز از نظر تنفس مشکل نخواهد داشت، اعلام کرد؛ وی از امروز با وجود دردی که خواهد داشت، تمرینات را از سر می‌گیرد.

بنابر اعلام کادر پزشکی تیم، درد ناشی از ضربه وارده ممکن است تا چند روز دیگر همراه بازیکن باشد اما با توجه به روند طی شده به نظر می‌رسد که عوارض دیگر مانند مشکل تنفس تا امروز برطرف شده باشد. پولادی قبل از تمرین معاینه می‌شود و بسته به شرایطی که دارد، تمرینات را به صورت اختصاصی یا با تیم آغاز می‌کند تا برای بازی با سپاهان آماده شود. کادر پزشکی پرسپولیس همچنین درباره آخرین وضعیت مهرداد کفشگری اعلام کرد: او تمرینات خود را با آتل و به شکل دویدن آغاز کرده است و طبق برنامه قرار است از هفته بعد اندک اندک به جریان تمرینات گروهی باز گردد.

* بازیکنان پرسپولیس برای تمرین امروز باید تا ساعت 14:30 در درفشی‌فر حاضر شوند و تمرین از ساعت 15 آغاز خواهد شد. بنابر اعلام مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس، درهای تمرین امروز باز خواهد بود و تمرین پشت‌ درهای بسته، طبق برنامه همیشگی از دو روز قبل از بازی و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) روز جمعه از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها