پایان مذاکره با قطری ها

بازگشت سید جلال به تهران

نمی‌دانم چطور شد که شرایط پرسپولیس خراب شد!

حسینی: دایی تنهاست

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ هواداران ما بدانند که پرسپولیس مشکلات زیادی دارد و علی دایی به تنهایی نمی‌تواند این مشکلات را حل کند.
کد خبر: ۶۳۹۷۷۶
حسینی: دایی تنهاست

پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ضربات پنالتی مغلوب فولاد خوزستان شد تا خداحافظی بدی را با جام حذفی داشته باشد.

گفت و گوی فارس با این بازیکن را در ادامه می خوانید:

 بازی با فولاد را چگونه دیدید؟

بازی خوبی بود و به نظرم ما در یک روز خوب که موقعیت‌‌هایی هم داشتیم تمام زحمت خود را کشیدیم، اما متأسفانه امان از دست پنالتی که بازی را واگذار کردیم البته این هم جزئی از فوتبال است.

 پس معتقدید حق شما باخت نبود.

خیر، حق ما اصلا باخت نبود، اما به عنوان یک پرسپولیسی‌ همین جا از تمام مردم مخصوصا هوادارانی که در اهواز پشت تیم ما بودند عذرخواهی می‌کنم. متأسفانه جام بسیار شیرینی را از دست دادیم ولی نباید زانوی غم بغل کنیم چون الان بازی سختی مقابل سپاهان داریم.

پس از باخت به فولاد، شرایط کلی تیم چطور است؟

ما باید مقابل سپاهان خیلی تلاش کنیم. فقط همین جا از طرفداران‌مان خواهش می‌کنم که به ورزشگاه بیایند. در بازی با فولاد آن هم در اهواز طرفداران‌مان آمدند و شرمنده تک‌تک آنها شدیم حالا در تهران در بازی که خیلی زیادتر از همیشه نیاز به هواداران داریم به نظرم باید ما را حمایت کنند. همه چیز بر علیه ما است. ما همان تیمی هستیم که قهرمان نیم‌فصل شدیم. پرسپولیس همان تیمی است که تا هفته پنجم در صدر جدول بود اما نمی‌دانم چه شد که همه چیز خراب شد. اما این را به هواداران می‌گویم مشکل ما فنی نیست.

 پس مشکل چیست؟

باور کنید بازیکنان مخصوصا در بازی دیروز تمام تلاش خود را انجام دادند اما برخی مشکلات که کاری از دست بازیکنان برنمی‌آید. ما دیروز خیلی خوب بودیم اما مشکلات دیگری به ما ضربه زد. مشکلاتی که ما را اذیت کرد. این را هواداران بدانند که ما با تمام وجود عزم خود را جزم کردیم تا به نتیجه دلخواه برسیم. خوب هم بودیم اما پنالتی‌ها اجازه نداد.

 به نظر می‌رسد به آینده امیدوارید.

الان باید این را بگویم تنها چیزی که برای پرسپولیس مانده هوادارانش، بازیکنان و کادر فنی هستند. دیگر چیز دیگری برای این پرسپولیس نمانده است. این را هواداران بدانند.

 اما هواداران از کادر فنی انتقاد دارند.

باور کنید کادر فنی خیلی زیاد تلاش کرده است. دایی برای مشکلات این تیم وقت گذاشته است اما او تنها نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند. سرمربی تیم تنها نمی‌تواند مسائل را از پیش رو بردارد. ما مشکل فنی نداریم شما خودتان از مردم بپرسید بازی که مقابل فولاد انجام دادیم به نظرم تا الان در لیگ انجام نشده بود. همه چیز خوب بود. اما باز هم به هواداران حق می دهیم تنها کسانی که می‌توانند الان یار و یاور ما باشند همین هواداران هستند، چون مشکلات زیادی داریم.

 امکانات دارد مشکلات پشت پرده را شفاف تر بیان کنید؟

الان وقت گفتنش نیست اما مردم و هواداران پرسپولیس بدانند که ما مشکل زیاد داریم. اگر هواداران، بازیکنان و کادر فنی با هم متحد شوند می‌توانیم در این شش هفته موفق باشیم. چون برای ما اعضای کادر فنی و بازیکنان هیچ چیزی جز هواداران نمانده الان موقعی نیست که بخواهم درباره مشکلات زیاد حرف بزنم. الان جای این کار نیست چون ما 6 بازی حساس و یک 3 امتیاز حساس را در پیش داریم ولی هواداران الان به کمک شما بیشتر نیازمندیم. اگر شما ما را حمایت کنید مخصوصا در این شش بازی ولی نتیجه نگرفتیم آن وقت حق دارید هرچه دوست دارید بگویید.

اجازه دهید الان حرفی نزنم. اما باز هم از مردم عذرخواهی می‌کنم. حرف‌هایم را به خاطر این زیاد تکرار می‌کنم چون آنها بدانند ما با تمام وجود تلاش کردیم البته حق هواداران بیشتر از این است اما من معتقدم در این شش بازی هواداران در خانه خودمان باید مثل هواداران اهوازی که ما را فقط تشویق کردند ولی حرفی از دهانشان درآمد از طرف هواداران سپاهان به آنها گفتند از دقیقه یک تا 90 ما را تشویق کنند. این خواسته من از هواداران است. هواداران ما در اهواز بدجوری ناسزا شنیدند و حالا باید در این شش بازی هواداران به ما کمک کنند.

 یکی از مشکلات پرسپولیس شب گذشته در فرودگاه اهواز کاملا مشهود بود.پرسپولیس برای برگشت به تهران پول نداشت و شما دست به جیب شدید.

من اگر کاری کرده‌‌ام فقط به خاطر دوستانم بود. ما یک بازی بسیار سخت را مقابل سپاهان داریم و اگر قرار بود به خاطر کنسلی‌ها در فرودگاه بخوابیم و امروز به تهران می‌آمدیم واقعا چطور می‌توانستیم برای بازی با سپاهان آماده باشیم. من هم اگر کاری کردم فقط به خاطر دوستانم بود. اما این هواداران بدانند که ما مشکل داریم ما هواداران عاشقی داریم که همیشه از ما حمایت کردند و آنها را خیلی ناراحت کرده‌ایم. همین بازی با فولاد چه توهین‌‌هایی به هواداران ما که نکردند اما اگر این کار را هواداران ما انجام می‌دادند چه اتفاقی می‌افتاد؟

جز مردم کسی را نداریم اما مشکلات زیادی داریم. این مشکلات فقط  مربوط به شب گذشته در فرودگاه نبود،‌ قبل از دربی هم همین مشکلات بود که الان زیاد نباید درباره‌ آن صحبت کرد. اما مردم حمایت کنند و مسئولان بیشتر به فکر تیم باشند. من باز هم به هواداران‌‌مان می گویم بازی مقابل سپاهان ما خیلی حساس است و ما جز هواداران هیچ کس را نداریم. اگر هواداران، بازیکنان و کادر فنی متحد شوند می‌‌توانیم به یک خواسته خوب برسیم اما اگر نشوند به مشکل برمی‌خوریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها