ملوان دو - نفت تهران صفر

نفت در برف شکست خورد

تیم‌های فوتبال سپاهان، صبا، نفت و راه آهن حریفان خود را در لیگ برتر شکست دادند و تراکتورسازی بار دیگر متوقف شد
کد خبر: ۶۳۹۳۵۱
صعود سپاهان و نفت و سقوط پرسپولیس

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 14:30 امروز (یکشنبه) با برگزاری 6 بازی همزمان پیگیری شد که تیم‌های سپاهان، نفت و راه آهن حریفان خود را شکست دادند.

در اصفهان، سپاهان در ورزشگاه فولاد شهر میزبان استقلال خوزستان بود و در نهایت با نتیجه سه بر یک مقابل این تیم به پیروزی رسید. علی کریمی (35)، مهدی شریفی (45) و هادی عقیلی (70) برای سپاهان گلزنی کردند و تک گل تیم خوزستانی را مهدی خیری (76) به ثمر رساند.

ملوان در خانه میزبان تراکتورسازی بود که این دیدار در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم با تساوی یک بر یک همراه بود. ابتدا مهدی دغاغله (28) میزبان را پیش انداخت ولی در نیمه دوم کریم انصاری‌فرد (50) بازی را به تساوی کشاند.

مصاف صبا و داماش در قم پرگل و زیبا از آب درآمد و در حالی که بازی 5 گل داشت صبا با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید. مهدی مومنی(26)، روزبه چشمی (79) و فرید کریمی (85) برای صبا گلزنی کردند و گل‌های داماش را رضا کاردوست و امین متوسل زاده به ثمر رساندند.

فجرسپاسی که خطر سقوط را احساس می‌کند در دیداری حساس با دیگر تیم پایین جدولی 3 امتیاز را واگذار کرد تا شرایطش وخیم‌تر شود. راه آهن با تک گل فرزاد آشوبی (40 – پنالتی) پیروز شد.

مس کرمان هم که با رفتن مظلومی و آمدن بوناچیچ به دنبال جدا شدن از قعر جدول بود در خانه مقابل نفت تهران قرار گرفت اما شکستی دیگر را متحمل شد تا همچنان در پایین‌ترین رتبه جدول باشد. علی قربانی (39) تک گل پیروزی بخش شاگردان گل‌محمدی را به ثمر رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها