قطعا وزارتخانه قصد کمک دارد و هواداران نگران نباشند. ان‌شاالله دو باشگاه با قوت به کار خود ادامه می دهند.
کد خبر: ۶۳۸۹۹۶
وزیرموضع وزارتخانه در انتصاب پروین را اعلام کرد

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر ادامه حیات 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال و موضع وزارتخانه در این خصوص این گونه پاسخ داد: قطعا وزارتخانه قصد کمک دارد و هواداران نگران نباشند. ان‌شاالله دو باشگاه با قوت به کار خود ادامه می دهند. مدیرعامل پرسپولیس هم اصرار داشت که نباشد و هیات مدیره هم با این موضوع موافقت کرده و نمی شود به اجبار افراد را نگه داشت چراکه اختیار با خودشان است. امیدوارم بتوان مشکلاتشان را به زودی مرتفع کرد.

 

گودرزی گفت: دولت به مشکلات مالی آن ها آگاهی دارد منتها ما با یک مسئله مالی عمومی و کمبودهای اعتباری شدیدی رو به رو هستیم و باید قدری محدودتر شد تا بتوان مشکلات را مرتفع ساخت. هم و غم ما این است که این دو تیم پر طرفدار مشکلاتشان مرتفع شود و آن چه که من تاکید داشتم مسائل ریز و حاشیه باعث بروز ازدیاد مشکلات آن ها نشود. قطعا این دو باشگاه حائز اهمیت هستند. به هر حال باشگاه هایی هستند با طرفداران بسیار زیاد و احترام به عقاید این هواداران باید سرلوحه کار ما باشد ما به آن ها احترام می گذاریم و خواست آن ها خواست ما است.

 

او در واکنش به استعفای رویانیان و انتصاب علی پروین به عنوان سرپرست گفت: باشگاه ها در اختیار هیات مدیره ها هستند و این اعضای هیات مدیره هستند که باشگاه را اداره می کنند و ارتباط خیلی مستقیمی با وزارت ورزش و جوانان ندارد. وزارتخانه مجمع هیات مدیره را انتخاب می کند و هیات مدیره از درون یا بیرون خود افرادی که حائز شرایط هستند به عنوان مدیرعامل انتصاب می کند و مدیر عامل هم به نحوی غیر مستقیم منصوب دولت است و باید در چارچوب قوانین و مقررات دولتی قدم بردارد. رویانیان هم اصرار بر استعفا داشت و هیات مدیره هم چندین بار از وی خواست که نرود که این بار به دلیل اصرار وی هیات مدیره هم با رفتنشان موافقت کرد. وزارت ورزش و جوانان تلاشش این است که در حیطه وظایف هیات مدیره ها خیلی دخالت نکند و هیات مدیره ها تصمیماتی که می گیرند معمولا درون خود قابلیت اجرا دارد و وزارت ورزش و جوانان هم باید به این تصمیمات احترام بگذارد. ما هیچ موضع منفی یا مثبتی در قبال انتصاب پروین نداریم. آن چه که هیات مدیره تدوین و تصویب می کند قابلیت اجرا دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها