هشدار پلیس در خصوص ثبت نام سبد کالای دولت

رئیس پلیس فتا شرق استان تهران با توجه به شیوه جدید کلاهبرداران گفت: به تازگی افراد کلاهبرداربه بهانه ثبت نام سبد کالای دولت اقدام به دریافت مبالغی وجه و اطلاعات مردمی در فضای سایبری می کنند.
کد خبر: ۶۳۸۸۱۹
هشدار پلیس در خصوص ثبت نام سبد کالای دولت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سامان محمدی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات شرق استان تهران گفت: با توجه به اعلام دولت مبنی بر تحویل سبد کالا به عموم هموطنان، متاسفانه تعدادی افراد سودجو و کلاهبردار از امکانات فضای سایبری سوءاستفاده کرده و تحت عنوان ثبت نام برای سبد کالای دولت اقدام به دریافت مبالغی وجه و اطلاعات مردمی بصورت آنلاین می کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی متصدیان نت سراها نیز صرفا به منظور کسب درآمد و بدون بررسی و اطلاع از مجرمانه بودن سایت های مذکور، اقدام به تبلیغ اینگونه سایت ها به عنوان واسطه و جذب مشتری برای ثبت نام افراد کم اطلاع از این طریق می کنند، تصریح کرد: برابر اعلام مسئولان، این سبد کالا به طور کامل، رایگان است و در کارت یارانه سرپرست خانوار جامعه هدف شارژ می شود و نیازی به ثبت نام اینترنتی و سایر سامانه ها نیست.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات شرق استان تهران در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت مواجهه با موارد مشکوک، آن را به پلیس گزارش دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
-------
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
۰
۰
آیا شخصی تازه ازدواج كرده باشه سبد كالا بهش تعلق میگیره؟ با وجود این كه یارانه هاشون جدا نشده باشه هنوز لطفا راهنمایی كنید با تشكر.
فرزاد
United States
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
۰
۰
من كارگر بنگاه هستم سبد كالا به من ندادن
ازرشت
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
۰
۰
چرابه من پیرمرد سبدكالا ندادید درصورتی كه به كارمندان وكله كنده ها دادید ?
عاطفه
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
۰
۰
سبد كالا نمیخوایم اگه مثل یارانه پول به حساب واریز كنید بهتره چون بعضیها این پول رو برای پرداخت اقساط كنار گذاشتن

نیازمندی ها