کد خبر: ۶۳۸۳۷۶
هر برد در لیگ قهرمان آسیا ۴۰ هزار دلار پاداش دارد

هر پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا ۴۰ هزار دلار پاداش دارد.

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست هماهنگی برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با حضور مهدی محمد نبی-دبیر کل فدراسیون، سید محمد هادی آیت الهی-نایب رئیس اول و مهدی تاج نایب-رئیس دوم فدراسیون فوتبال به همراه نمایندگان چهار باشگاه استقلال تهران، فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و تراکتور سازی تبریز، روسای هیات‌های فوتبال استان‌های خوزستان، اصفهان و آذربایجان شرقی برگزار شد.

همچنین در این نشست روسای کمیته‌های صدور مجوز حرفه‌ای، بین الملل، تشریفات، روابط عمومی، رئیس شرکت افق سبز و نماینده شرکت WSG حضور داشتند.

در ابتدای نشست محمد نبی-دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: رقابت مرحله گروهی در فروردین و اردیبشهت به پایان می‌رسد و کمیته‌های مختلف در این زمینه فعالیت‌های لازم را انجام داده‌اند.ثبت نام باشگاه‌ها انجام شده و در کارگاه‌های آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی، نمایندگان فدراسیون و باشگاه‌ها شرکت کرده‌اند. ضمن اینکه البسه و وسایل لازم و مدارکی که کنفدراسیون فوتبال اسیا درخواست داشته، ارسال شده است. سه روز دیگر موعد ثبت نام به پایان می‌رسد که باید این امر انجام شود و تا این لحظه تنها کادر فنی تیم تراکتورسازی تبریز باقیمانده و دیگر باشگاه‌ها همه مدارک لازم را ارسال کرده‌اند که کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از بررسی نواقص را اعلام خواهد کرد که باید رفع شود.

وی گفت: باشگاه‌ها باید بین 18 تا 30 بازیکن را ثبت نام کنند و اگر باشگاهی بازیکنان را تا سقف 30 نفر معرفی نکرده‌اند 10 روز قبل از شروع اولین مسابقه می‌توانند حداکثر 5 بازیکن جدید را معرفی کنند. ضمن اینکه توپ‌های مسابقات که توپ NIKE است برای ما ارسال شده و برای هر باشگاه 45 توپ اختصاص می‌یابد که 15 توپ مربوط به تمرین و 10 توپ مربوط به هر مسابقه است که در اختیار باشگاه میزبان قرار می‌گیرد.

در ادامه نشست مسائل مختلف مربوط به مسابقات مانند بلیط فروشی، برگزاری مسابقات، هتل محل اقامت ناظران، داوران و نمایندگان AFC، تیم ها؛ مسائل مربوط به اخذ ویزا بررسی شد و دبیر کل فدراسیون اعلام کرد که ثبت اخطارها و کارت های زرد و قرمز بر عهده تیم ها است که سرمربی و سرپرستان موظف به ثبت و پیگیری آن هستند . همچنین مسائل مربوط به خروج کشور مربیان و بازیکنان بر عهده باشگاه مربوطه است ضمنا تیم‌های برنده در هر بازی در لیگ قهرمانان از سوی کنفدراسیون فوتبال 40 هزار دلار دریافت می‌کنند. در صورت تساوی این رقم به 20 هزار دلار می رسد و در هر بازی خارج از خانه به هر تیمی 30 هزار دلار برای پوشش هزینه‌هایش داده می شود.

دبیر کل فدراسیون در پایان گفت: هماهنگی بین هیات فوتبال استان و باشگاه میزبان امری ضروری است و قطعاً فدراسیون و سازمان لیگ نیز از کلیه تلاش‌های خود به منظور پشتیبانی از باشگاه‌ها جهت حضور موفق در مسابقات ACL فرو گذاری نخواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها