در اصفهان به قهرمانی در جام حذفی نزدیک تر می شویم

غلام نژاد:پرسپولیس با این مساوی از کورس با ما عقب ماند

مجید غلام نژاد در خصوص بازی دربی گفت:ما تمرینات خوبی را برای این بازی پشت سر گذاشته بودیم و همه هدف مان کسب برد در این دیدار بود .
کد خبر: ۶۳۶۹۳۱
غلام نژاد:پرسپولیس با این مساوی از کورس با ما عقب ماند

سایت جام جم ورزشی - مجید غلام نژاد در خصوص بازی دربی به سایت باشگاه استقلال گفت:ما تمرینات خوبی را برای این بازی پشت سر گذاشته بودیم و همه هدف مان کسب برد در این دیدار بود اما به هر حال حساسیت بازی روی هر دو تیم تاثیر گذاشت تا در نهایت بازی بدون گل به اتمام برسد.
غلام نژاد در ادامه افزود:کسب نتیجه تساوی در دربی برای ما خوب بود چرا که توانستیم در صدر باقی بمانیم و هم اینکه فاصله امتیازیمان را با پرسپولیس حفظ کنیم .با این حال این نتیجه برای پرسپولیس خوب نبود،آنها با این مساوی از کورس با ما عقب ماندند تا فاصله 4 امتیازیشان با استقلال پا برجا باقی بماند.
بازیکن استقلال در خصوص بازی با ذوب آهن گفت:بازی خیلی سختی را پیشرو داریم و قطعا برای کسب پیروزی همه تلاشمان را به کار می گیریم تا با برد در اصفهان به قهرمانی در جام حذفی نزدیکتر شویم.
وی در پایان با تشکر از هواداران استقلال اظهار داشت:هواداران در دربی خیلی خوب ما را حمایت کردند و من از محبت آنها ممنونم.امیدوارم با قهرمانی بتوانیم پاسخ همه حمایت هواداران را داده و دلشان را شاد کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها