سیدورف: هرگز به میلان نه نمی گویم

آخرین بازمانده نسل طلایی سرمربی میلان شد

آخرین بازمانده نسل طلایی فوتبال هلند به عنوان سرمربی جدید تیم میلان ایتالیا انتخاب شد.
کد خبر: ۶۳۵۸۸۲
آخرین بازمانده نسل طلایی سرمربی میلان شد

سایت جام جم ورزشی - کلارنس سیدروف 37 ساله به عنوان سرمربی جدید میلان انتخاب شد. باشگاه میلان رسما او را به عنوان جانشین ماسیمیلیانو آلگری انتخاب کرد که دو روز پیش اخراج شد. او برای مربی گری در میلان مجبور شد برای همیشه با فوتبال خداحافظی کند. سیدورف فوتبال خود را از آژاکس آغاز کرد و سابقه حضور در تیم های سامپدوریا ایتالیا، رئال مادرید اسپانیا، اینتر و آث میلان ایتالیا و در نهایت بوتافوگو برزیل را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

سیدورف: هرگز به میلان نه نمی گویم

سیدروف که تا سال گذشته در این تیم بازی می‌کرد، به بوتافوگوی برزیل رفته بود و مدتی را هم در این تیم به میدان رفت تا اینکه پس از نتیجه‌های بسیار ضعیف روسونری در هفته‌های اخیر، سیدورف به عنوان جانشین آلگری به سن سیرو بازگشت.

سیدورف در این مورد گفت: پس از 22 سال از دنیای فوتبال کناره گیری می‌کنم. هدفم این است که بار دیگر رویا ببینم. تجربه حضور در بوتافوگو به من کمک زیادی کرد تا تجربه بیشتری به دست آورم. این تجربیات بدون شک در پله‌های بعدی که سرمربیگری در میلان است به سود من خواهند بود. برای بوتافوگو و هم‌تیمی‌هایم بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

سیدورف در ادامه عنوان کرد: این یک تصمیم سخت برای من بود اما از تمامی چیزهایی که در دوران فوتبالم به دست آورده‌ام راضی هستم. وقتی سیلویو برلوسکونی (مالک میلان) با من تماس گرفت، به خاطر رابطه خوبی که با او دارم نتوانستم پیشنهاد او را رد کنم. من 10 سال در این تیم به میدان رفته بودم و دوست داشتم بار دیگر در آنجا حضور پیدا کنم.

برش هایی از 22 سال حضور سیدروف در سطح اول فوتبال اروپا :

سیدروف در آژاکس

 

حضور در سامپدرویایی ایتالیا:

 

او در سال 96 به رئال مادرید پیوست:

 

سال 99 به اینترمیلان رفت:

 

و سال 2002 هم به میلان پیوست:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها