سرمربی ملوان انزلی گفت: مردم انزلی یا خیلی بالا هستند یا خیلی پایین و این در حالی است که همیشه حد وسط خوب است.
کد خبر: ۶۳۴۵۰۶
اسکوچیچ: مردم انزلی یا خیلی بالا هستند یا خیلی پایین

دراگان اسکوچیچ پس از برتری 2 بر یک ملوان مقابل مس کرمان گفت: بازی‌های مهم قشنگ نمی‌شود چون فقط 3 امتیاز گرفتن در این دیدارها مهم است. در هر حال برای کسب نتیجه لازم باید تمرکز کافی داشته باشید. واقعا بازیکنان شایسته این نتایج هستند چون در گذشته شرایط بدی داشتند و امروز خوشحالم که این نتایج را می‌گیرند. روز گذشته روی گل اولی که به ثمر رساندیم، تمرین داشتیم.

وی ادامه داد: دغاغله خوب جنگید و به اندازه کافی تلاشش را کرد و من در این بازی از او راضی هستم.

اسکوچیچ در مورد فصل آینده گفت: فعلا فقط به بازی با سایپا فکر می‌کنم و در مورد فصل بعد حرف نمی‌زنم.

سرمربی ملوان در مورد تشویق هواداران این تیم گفت: وقتی به انزلی آمدم شرایط سختی داشتم اما الان احساس دوستانه مردم را به طور کامل درک می‌کنم.

اسکوچیچ افزود: 8 ماه پیش هم که آمدم گفتم اهداف بزرگی دارم و همان جا اعلام کردم که جاه‌طلبی بزرگی دارم. این یک جاه‌طلبی شخصی است و وقتی در باشگاهی کار می‌کنید دیگر این جاه‌طلبی به باشگاه منتقل می‌شود. هیچ موقع به شکست فکر نمی‌کنم و همیشه ذهنیتم پیروزی و صعود است. البته نمی‌توانیم به فکر قهرمانی باشیم چون تا یک ماه پیش به فکر ماندن در لیگ برتر بودیم.

وی در پایان گفت: مردم انزلی یا همیشه به سطح خیلی بالا فکر می‌کنند و یا خیلی پایین و این در حالی است که می‌تواند حد وسط را هم در نظر گرفت اما خود من همیشه به بالا نگاه می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها