درپی خروج واگن مسافری از خط

هزینه بلیت مسافران قطار تهران - طبس پرداخت می‌شود

مدیرکل روابط عمومی راه آهن درباره مشکل ایجاد شده برای قطار تهران - طبس در روز گذشته - پنجشنبه - اعلام کرد: در پی این رویداد مسافران با اتوبوس راهی مقصد شدند و 100 درصد هزینه بلیت این مسافران باز پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۴۱۷۸
هزینه بلیت مسافران قطار تهران - طبس پرداخت می‌شود

به گزارش ایسنا، صادق سکری با اشاره به حل مشکل قطار تهران - طبس گفت: روز گذشته با خروج واگن مسافری از خط در ایستگاه عشق آباد مشکلاتی برای تردد این قطار ایجاد شد که با تلاش متولیان اداره کل ناحیه شرق، قطار امداد به محل اعزام و با حل مشکل، این قطار به سیر خود ادامه داد.

وی افزود: درادامه مسیر، لکوموتیو اعزام شده در ایستگاه تربت حیدریه با نقص فنی روبرو شد که در پی آن مسئولان راه آهن برای حل مشکل مسافران، آنان را با اتوبوس راهی مقصد کردند وهم اکنون این محور ریلی باز است و مشکلی ندارد.

به گفته سکری 100 درصد هزینه بلیت مسافران به آنها باز گردانده خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی راه آهن با تکذیب اظهارات خبرگزاری های استانی مبنی بر معطلی چندین ساعته مسافران در بیایان گفت: در شرایطی که به لحاظ شرایط سخت جوی وسرما و یخ بندان بسیاری از راه های مواصلاتی مسدود است، همکاران‌ در مجموع راه آهن تلاش می‌کند سیر قطارها به درستی انجام شود و این حادثه در کمترین زمان ممکن توسط ماموران فنی جمع آوری شده است؛ بنابراین قضاوت این چنینی دور از انصاف است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها