آماده ایم دربی را ببریم

خط و نشان حاتمی برای آبی ها

رونالدو و مسی هم در زمین تبریز نمی‌توانند بازی کنند

نصرتی: تراکتورسازی با این امکانات قهرمان نمی‌شود

مدافع تراکتورسازی اعتقاد دارد که این تیم با امکاناتی که در اختیار دارد هیچ‌وقت نمی‌تواند به قهرمانی در لیگ برسد.
کد خبر: ۶۳۲۲۶۷
نصرتی: تراکتورسازی با این امکانات قهرمان نمی‌شود

تراکتورسازی تبریز در 4 هفته اخیر 9 امتیاز حساس از دست داد تا کمی از کورس قهرمانی عقب بماند. این در حالی است که مجید جلالی هم با مسئولان این باشگاه دچار اختلاف شده و خیلی ها معتقدند این موضوع در نهایت ضربه بزرگی به این تیم وارد کرد.

محمد نصرتی مدافع تراکتورسازی هم معتقد است که اختلافات نباید رسانه‌ای شده و همه چیز باید درون باشگاه حل می‌شد. او در مورد شرایط تراکتورسازی و حاشیه های اخیر این تیم به سوالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد.

 از دست دادن 9 امتیاز در 4 بازی ضرر بزرگی برای تراکتور بود، قبول داری؟

به هر حال این اتفاق اصلا خوب نبود ولی ما از زمین نامساعد تبریز هم ضربه خوردیم. بازیکنان ما بیشتر تکنیکی و فانتزی هستند و بازیکن بلندقامت و فیزیکی نداریم.

 همین موضوع یک ضعف بزرگ نیست؟

بله، این ضعف است که بازیکن فیزیکی نداریم تا در این شرایط و زمین های نامساعد به درد ما بخورد.

حالا با مشکل زمین و مشکلات دیگر، فکر می کنی چه آینده ای در انتظار تیم است؟

مشکل زمین مشکل کوچکی نیست. قسم می خورم که مسی و رونالدو هم در ورزشگاه تبریز نمی توانند بازی کنند. فوتبال را روی زمین بازی می کنیم و نیاز به زمین صاف و هموار داریم. این موضوع شاید برای حریفان تراکتورسازی مهم نباشد چون آنها می آیند که دفاع کنند و چشم به ضد حملات دارند. این ما هستیم که ضرر می کنیم و نمی توانیم روی زمین بازی کنیم.

به نظر می رسد برای قهرمانی مشکل داشته باشید...

بله، شانس قهرمانی ما کم شده ولی ناامید نیستیم. باید در 9 بازی باقیمانده بیشترین امتیازها را بگیریم و از طرفی حریفان مستقیم تراکتورسازی با هم بازی دارند که این موضوع می تواند به سود ما باشد. البته مسئولان تبریزی بدانند که با این زمین نباید دنبال قهرمانی باشند. تراکتورسازی  با این زمین چمن و این امکانات هیچ وقت قهرمان نمی شود. وقتی زمستان می آید مشکلات تیم ما شروع می شود و کاری هم نمی توان کرد.

 قبول داری تراکتورسازی از درون خودش ضربه خورد؟

باید این مشکلات و اختلاف ها با حوصله بیشتری مدیریت می شد و نباید اختلاف ها به رسانه ها می کشید. طبیعتا از این موضوع ضرر کردیم و معتقدم مشکلات درون تیمی نباید رسانه ای شود.

 حالا صحبت از تونی اولیویرا است.فکر می کنی چه کسی جایگزین جلالی شود؟

نمی دانم، این را از مسئولان باشگاه بپرسید.

برخی می گویند بازیکنان تراکتورسازی با جلالی مشکل داشتند، درست است؟

بازیکنان مشکلی با جلالی نداشتند و این موضوع را قبول ندارم. بازهای ما در گذشته هم همه چیز را به طور شفاف نشان می دهد. اختلاف های باشگاه با جلالی هم باید مدیریت می شد.

 ماندن جلالی به نفع تراکتورسازی نیست؟

من بازیکن هستم و در حیطه وظایفم نیست در این خصوص صحبت کنم. هم جلالی و هم باشگاه مختار هستند تصمیم بگیرند. فقط امیدوارم هر اتفاقی می افتد برای تراکتورسازی سبب خیر شود چرا که هواداران واقعا نگران هستند. ما دوست نداریم آنها ناراحت باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها