آتش سوزی پژو 206 در بزرگراه نیایش تهران

اورژانس تهران اعلام کرد بامداد امروز یک خودروی پژو ۲۰۶ در بزرگراه نیایش پس از برخورد با خودروی دیگر آتش گرفت. بر اثر این حادثه ۳ نفر مصدوم شدند که حال یکی از آنها وخیم است.
کد خبر: ۶۳۱۸۰۳
آتش سوزی پژو 206 در بزرگراه نیایش تهران

حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: بامداد امروز شنبه 14 دی ماه یک دستگاه خودروی پژو 206 در ورودی بلوار پاکنژاد اتوبان نیایش پس از برخورد با خودروی دیگر دچار حریق شد و مرکز هدایت آمبولانس‌ها با دریافت گزارش این حادثه، بلافاصله 3 دستگاه آمبولانس به محل اعزام کردند.

وی افزود: تکنسینهای اورژانس تهران پس از رسیدن به محل حادثه، 3 نفر جوان 24،23 و 25 ساله که دچار صدمات و جراحات شدید شده بودند را با انجام اقدامات درمانی لازم سریعا به بیمارستان شهید مدرس منتقل کردند.

عباسی ادامه داد: طبق گزارش رسیده، حال جوان 25 ساله وخیم است و وی را با انجام عملیات( CPR) احیای قلبی و ریوی به بیمارستان منتقل کردند.

حریق منزل 6 نفر را راهی بیمارستان کرد

عباسی همچنین گفت: بامداد امروز نیز به اورژانس تهران خبر حریق منزل مسکونی واقع در کوچه خادم میدان رازی گزارش شد که پس از دریافت این خبر، 4 دستگاه آمبولانس از نزدیکترین پایگاهها به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد:ماموران اورژانس 6 نفر از اهالی منزل را که دچار سوختگی و جراحات شده بودند پس از انجام اقدامات درمانی لازم و حیاتی، سریعا به بیمارستان شهید مطهری انتقال دادند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
داتسون 160j
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
۰
۰
ماشین های غیر استاندارد !!!

نیازمندی ها