با گذشت تنها 24 ساعت از اظهار نظر سرمربی السیلیه قطر، پشت پرده پیشنهادات خارجی بااخلاق ترین بازیکن تاریح استقلال مشخص شد.
کد خبر: ۶۳۰۹۰۱
پشت پرده پیشنهادات خارجی بااخلاق ترین بازیکن تاریح استقلال!

به گزارش جام جم ورزشی، در شرایطی که از نیم فصل دوم پروژه لژیونر شدن پژمان منتظری مدافع استقلال تهران رسانه ای شده این بازیکن کماکان پیراهن استقلال تهران را بر تن دارد و بعید است که به کشورهای خارجی نیز منتقل شود.
در خصوص انتقال منتظری ، ابتدا مسئولان استقلال تهران مدعی شدند که او به یکی از تیم های چینی منتقل خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد تا نام السیلیه، یکی از باشگاه های قطری به عنوان مقصد آینده منتظری مطرح شود.
اما این پروژه نیز با اظهار نظر سرمربی السیلیه مبنی بر اینکه پژمان منتظری را نمی خواهد، به بن بست رسید. با این اظهار نظر سرمربی السیلیه ، منتظری در استقلال ماندنی شد و فتح الله زاده نیز ابراز امیدواری کرد که وی را تا پایان فصل حفظ کند.
جالب است که در همین گیر و دار برخی از نزدیکان باشگاه استقلال تهران مدعی شدند منتظری هیچ پیشنهاد خارجی ندارد و مسئولان این باشگاه برای آنکه بخشی از رقم قرارداد وی توسط فدراسیون فوتبال پرداخت شود، این بازی رسانه ای را به راه انداخته اند.
این بازیکن که به گفته امیر قلعه نویی با اخلاق ترین بازیکن تاریخ استقلال است، از ملی پوشان فوتبال کشورمان به حساب می آید. بر همین اساس مسئولان استقلال تلاش دارند در سالی که منتج به جام جهانی است، با این شیوه فدراسیون فوتبال را تحت فشار قرار دهند تا به بهانه ماندن منتظری در تهران، بخشی از رقم قرارداد این بازیکن را کفاشیان و همکارانش پرداخت کنند.
گفته می شود در پیاده شدن این پروژه یکی از معاونان باشگاه استقلال تهران که از سنوات گذشته ارتباطات خوبی با بازیکنان جنوبی آبی پوشان داشت، نقش اصلی را ایفا می کند.
اساسا شاید مدیران باشگاه استقلال چنین مسئله ای را رد کنند اما برای روشن شدن اذهان عمومی بهتر است آنها دعوتنامه های رسمی منتظری را روی خروجی سایت خود قرار دهند تا همه چیز به شکل شفاف مشخص شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها