واکنش های مدیر باشگاه پرسپولیس به همه مسائل فوتبال

آقای رویانیان! اول مسلمانی بعد لباس پلیسی

محمد رویانیان به کسی که زیاد مصاحبه می کند معروف است. کاری هم نمی شود کرد و عیبی هم ندارد که آدم همیشه توی چشم باشد اما مهم دقت کردن در حرف زدن است.
کد خبر: ۶۳۰۷۶۳
آقای رویانیان! اول مسلمانی بعد لباس پلیسی

به گزارش جام جم ورزشی ، بسیاری معتقدند جایگاه خوب پرسپولیس با علی دایی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال جایگاه مدیریت محمد رویانیان را در این باشگاه محکم کرده به طوری که وزارت ورزش و جوانان واکنشی در قبال تغییر مدیریت باشگاه پرسپولیس نداشته و به رغم به میان آمدن نام پروین و شرکا به عنوان جانشین رویانیان اما وی همچنان بر مسند قدرت سرخ هاست.

عده ای نیز معتقدند طرفداران پرسپولیس با ابزار و امکانات سیاسی و اقتصادی رویانیان رویکرد به مدیران سیاسی پیدا کرده اند و در این میان مخالف حضور علی پروین که در پرسپولیس به همه افتخارات فوتبالی خود رسیده ، هستند.

محمد رویانیان که تاکنون چند بار استعفا کرده همیشه سعی دارد در همه مسائل فوتبال دخالت کند. او در واکنش به دعوت دو بازیکن پرسپولیس به تیم امید بلافاصله تهدید کرد با این برنامه ریزی سر تیمش را بریده اند و حاضر به بازی در روز 27 دی ماه با استقلال نیست.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و شوخی های رسانه ای او با فتح الله زاده همتای خود در استقلال در بین طرفداران دو تیم و اهالی ورزش معروف است و بسیاری از پیشکسوتان ورزش و به ویژه فوتبال با حرف های متناقض و گاه شوخی های این دو متوجه نمی شوند که آیا فوتبال ایران تا این حد از وجود مردان متخصص ورزشی  خالی است که این دو هر بار به هم پرخاش می کنند و یا باعث به وجود آمدن حاشیه های مختلف می شوند؟

دخالت و امر ونهی در سایر امور نیز از جمله هنر! این دو مدیر است مثلا رویانیان در آخرین اظهار نظر خود درباره واکنش به حرف های بهروان می گوید اگر قهرمانی تبرئه شود فدراسیون و فوتبال پاک زیر سئوال می رود.

رویانیان قبلا هم اعلام کرده بود در قبال برخی تخلفات فوتبال می خواهد با لباس پلیسی وارد شود و به این تخلفات رسیدگی کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیش از هر کاری بهتر است در لباس مسلمانی ظاهر شود که از نصایح و توصیه های اسلام این است که به برادر خود تهمت نزنید.او باید این صبر و حوصله را که این صفات هم در دین اسلام تاکید شده است ، داشته باشد تا دستگاههای نظارتی به امور محوله رسیدگی کنند و تا اعلام حکم، آبروی مسلمانی را به حراج نگذارد.

رویانیان در لباس مسلمانی باید حتی از تبرئه شدن افراد خوشحال باشد که آبروی مسلمانی ریخته نشده است نه اینکه حکم تبرئه باعث شود تا او سایر دستگاههای ذیربط را زیر سئوال ببرد.مملکت اسلامی قانون دارد و همه در برابر قانون یکسان هستند بنابراین قانون در مورد قهرمانی با هر کار انجام داده یا نداده حکم می کند نه لباس پلیسی و قلدرمابی برابر دیگران.   

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها