"بلیچرریپورت" و معرفی پدیده های احتمالی جام جهانی

جهانبخش در کنار نیمار،گوتسه و ایسکو!

با درخشش دنباله دار در ترکیب نایمخن

جهانبخش یکی از 5 انتقال برتر فوتبال هلند

درخشش علیرضا جهانبخش در ترکیب تیم نایمخن هلند باعث شده است او به عنوان یکی از برترین خریدهای فصل انتخاب شود.
کد خبر: ۶۳۰۷۲۸
جهانبخش یکی از 5 انتقال برتر فوتبال هلند

سایت جام جم ورزشی- از سوی یک سایت هلندی، "علیرضا جهانبخش" به عنوان یکی از پنج انتقال برتر لیگ فوتبال هلند در فصل نقل و انتقالات تابستانی انتخاب شد. بازیکن پیشین تیم فوتبال جوانان ایران، تابستان گذشته از تیم داماش گیلان به این تیم هلندی پیوست.

به گزارش خبرگزاری مهر، بازیکن 19 ساله تیم فوتبال نایمیخن از سوی سایت هلندی fcupdate.nl به عنوان یکی از پنج خرید برتر فصل نقل و انتقالات تابستانی انتخاب شده است. این بازیکن ملی پوش ایرانی که 19 ساله است تابستان از داماش به نایمیخن پیوست.

"لوکاس پیازون" یکی دیگر از پنج خرید برتر فصل فوتبال هلند از سوی این سایت معرفی شده است. این بازیکن 19 ساله برزیلی در این فصل از رقابتها از مالاگا به ویتس پیوسته است.

"کاموهلو موکوتیو" بازیکن 22 ساله آفریقای جنوبی است که از فاینورد به پک زوئله پیوست.  "استیو دنی مارک دو ریدر" دیگر انتقال بزرگ فصل است که در تیم اوترخت بازی می‌کند. این بال 25 ساله بلژیکی از ساوتهمپتون به لیگ فوتبال هلند پیوسته است.

به گزارش مهر"اواندر اسنو" هافبک دفاعی 26 ساله تیم فوتبال "آر کی سی والویک" است. این بازیکن از نایمیخن به والویک پیوسته و طبق اعلام این سایت یکی از پنج خرید برتر فصل به حساب می‌آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها