در 9 ماه گذشته بیشترین طلاق ثبت شده مربوط به ترکیب سنی 25 تا 29 سال و زنان 20 تا 24 سال است که حدود 12 هزار و 53 مورد بوده است .
کد خبر: ۶۳۰۳۸۷
جوان ها، طلاق بگیرهای قهار شدند !

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سازمان ثبت احوال، 108 هزار و 249 واقعه طلاق در 9 ماهه امسال در کشور به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 3.9درصد افزایش داشته است .

بر اساس این گزارش ،100 هزار و 586 واقعه طلاق در شهرها و هفت هزار و 663 مورد نیز در روستاها به ثبت رسیده است .

در هر ماه بطور متوسط تعداد 12 هزار و 28 واقعه طلاق و یا به عبارتی در هر شبانه روز 392مورد طلاق به ثبت رسیده است .

این گزارش می افزاید:در سال های اخیر به ازای هر هزار نفر جمعیت در کشور دو واقعه طلاق رخ داده و 50 درصد طلاق ها در پنج سال اول زندگی اتفاق می افتد.

بیشترین موارد طلاق ثبت شده در تهران با 19هزار و 997 مورد ،خراسان رضوی 11هزار و 519 و کمترین واقعه نیز در ایلام با 414 مورد و چهار محال و بختیاری با 705 مورد رخ داده است .   

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
۰
۰
گاهی طلاق بهترین راه هست اما نه بهترین راه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
۰
۰
این آمار طلاق به خاطر این بالا رفته كه جوانها تازه فهمیدن در هر شرایطی زیر بار خفت و زندگی سخت نباید برند. قبل ترها كه این آمار نبود آمار زوج هایی كه تو طلاق عاطفی بسر می بردند و زیر یك سقف زندگی می كردند خیلی بیشتر بوده كه هیچ جایی ثبت نشده. اگه ما جوان ها یك كم بیشتر تو انتخابمون دقت كنیم و عجله نكنیم و با باورهای غلط جامعه بجنگیم و سر فرود نیاریم و ایمان سالم و قوی داشته باشیم، این آمار چه ثبت شدش چه ثبت نشده هاش كمتر و كمتر می شه .
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
۰
۰
فقط بخاطر مهریه های بالا كه خانم ها را وسوسه كرده.فقط بخاطر اجرای مهریه وسكه های رنگین

نیازمندی ها