مدیر فنی تیم‌های کشتی ثامن‌الحجج سبزوار می‌گوید که خیلی‌ها نمی‌خواستند این تیم برای سومین بار قهرمان لیگ کشتی ایران شود.
کد خبر: ۶۳۰۰۲۶
محسن کاوه: حرف تبانی، خنده دار است

 

محسن کاوه پس از قهرمانی ثامن‌الحجج در لیگ برتر کشتی ایران در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مطمئن بودیم که قهرمان می‌شویم و فکر می‌کنم این قهرمانی حق‌مان بود. هر چند خیلی‌ها نمی‌خواستند ما برای سومین بار قهرمان شویم. ما در چند دوره‌ای که در لیگ حضور داشته‌ایم همیشه غریب بوده‌ایم و عده‌ای نمی‌خواستند به موفقیت برسیم اما این تیم، تیم امام رضاست و امام رضا هم غریب بوده است.

وی درباره دیدار نهایی ثامن مقابل استیل‌آذین و جبران شکست‌های مرحله گروهی، گفت: فکر می‌کنم که در فینال چهره واقعی تیم ما شکل گرفت و شکست‌های مرحله گروهی‌مان روی اشتباهات فردی بود. ما این مساله را پیش‌بینی می‌کردیم و به این اعتقاد داشتیم که تیمی که در مسابقه نهایی به خوبی برنامه‌ریزی کند موفق خواهد شد.

مدیر فنی تیم‌های کشتی ثامن‌الحجج سبزوار ادامه داد: روزی که گاتسالوف در مرحله گروهی به آذرشکیب باخت به ما قول داد که در فینال او را شکست دهد. البته نباید از ارزش‌های آذرشکیب کم کرد ولی کشتی‌گیران بزرگی مثل گاتسالوف این پتانسیل را دارند که کشتی‌ها را به خوبی در بیاورند. ما در جذب کشتی‌گیران خارجی برنامه‌ریزی خوبی داشتیم و از همه کشتی‌گیران‌مان اعم از خارجی و داخلی راضی هستیم.

کاوه ادامه داد: روز فینال روز خوبی برای کشتی بود بخصوص که مسابقه پایانی به آخرین کشتی کشیده شد و خوشبختانه ما موفق شدیم برای سومین بار قهرمانی را از آن خود کنیم.

مدیر فنی تیم‌های کشتی ثامن‌الحجج سبزوار در واکنش به شائبه تبانی شعبان‌اف با تیم ثامن که از سوی مسئولان خونه به خونه مطرح شده است، گفت: این حرف‌ها خنده‌دار است. سال‌های گذشته هم چنین صحبت‌هایی مطرح شد. پارسال فدراسیون هیچ عکس‌العملی درباره این مسائل نشان نداد اما من الان از فدراسیون می‌خواهم که شدیدا با چنین ادعاهایی برخورد کند. مساله‌ این نیست که حرفی گفته شود و بعد بگوییم ایرادی ندارد، این یک اتهام و دروغ بزرگی است که نسبت به تیم ما بسته شده است و کسی که چنین حرف‌هایی را مطرح می‌کند باید با او برخورد شود. اگر مدرکی وجود دارد بیاورند. باید جنبه باخت را داشته باشیم چون یک طرف ورزش برد است و طرف دیگر آن باخت. نباید به خاطر یک شکست اتهامات ناروایی را به سایرین وارد کنیم و من از فدراسیون می‌خواهم که برخورد قاطعی با این مساله داشته باشد.

وی در پایان اظهار کرد: تیم ما واقعا تیم بود و دلیل موفقیتش هم همین مساله است. باید از مسئولان ثامن، کشتی‌گیران این تیم و تماشاگران سبزواری تشکر کنم که با کمک همه آنها سومین قهرمانی ثامن‌الحجج سبزوار در لیگ برتر کشتی آزاد به دست آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حبیبی
Kazakhstan
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
۰
۰
سلام.ازمسولین ورزش تقاضا دارم درصورت امكان اسامی مبارك ائمه اطهار راازورزش جدا كنند.چون بعضی وقتا بی احترامی به ان تیم ونام باشگاه می شود كه باعث تاسف میشه.ممنونم

نیازمندی ها