یزدانی: به مسائل خارج از تشک کشتی باختیم

کشتی‌گیر ما را به اتاق خودشان بردند

سرمربی تیم کشتی آزاد خونه به خونه بابل گفت: با وجود اینکه عملکرد خوبی در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر کشتی آزاد داشتیم اما نتیجه را به مسائل خارج از تشک کشتی واگذار کردیم.
کد خبر: ۶۳۰۰۰۵
کشتی‌گیر ما را به اتاق خودشان بردند

به گزارش جام جم ورزشی ،رضا یزدانی  در خصوص کسب عنوان سوم رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد توسط خونه به خونه گفت: همه دیدند که ما بهتر کشتی گرفتیم و همه شاهد بودند که چطور حق ما ضایع شد، چه کسی باید حق ما را بگیرد؟

وی ادامه داد: برای مسئولان سازمان لیگ متاسفم، داوران ما را قربانی کردند هیچ جای دنیا چنین مسائلی را ندیده بودم اما با وجود اینکه بهتر از حریفان بودیم به مسائل خارج از تشک کشتی باختیم.

وی ادامه داد: قضاوت داوران به نفع تیم ثامن بود. در حالی که ما برای قهرمانی آمده بودیم و به نظر من حالا هم قهرمانیم اما باید به عنوان سومی بسنده کنیم.

یزدانی با گلایه از عملکرد سامان گودرزی گفت: متاسفانه گودرزی در میانه راه بدون دلیل تیم ما را رها کرد و رفت. اگر هم مصدوم بود حداقل می‌توانست کنار تیم حضور داشته باشد. از طرفی با توجه به اینکه با تیم ثامن در یک هتل حضور داشتیم مترجم روس تیم حریف مدام با کشتی‌گیر خارجی ما دیدار می‌کرد و حتی او را به اتاق خودشان بردند و هر وقت هم سعی کردم جلوی این موضوع را بگیرم شعبان‌اف می‌گفت ما هم‌زبانیم و می‌خواهیم با هم صحبت کنیم.

وی تصریح کرد: برای شعبان‌اف برد در نظر گرفته بودیم و حتی خیلی راحت کشتی گرفت و هر وقت اراده می‌کرد از حریفش امتیاز می‌گرفت اما نمی‌دانم در تایم دوم چه اتفاقی افتاد.

سرمربی خونه به خونه در خصوص اینکه گفته می‌شود تصویری از پول‌هایی که مسئولان ثامن به کشتی‌گیر این تیم پیشنهاد داده‌اند منتشر شده است عنوان کرد: من هم آن عکس‌ها را دیدم اما نظری ندارم و مراجع ذیربط باید رسیدگی کنند اما می‌دانم که به کشتی‌گیر ما پیشنهاد دادند.فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها