هفت کاندیدای ریاست فدراسیون تکواندو با تهیه و ارسال نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار انتخاب سرپرست برای این فدراسیون شدند.
کد خبر: ۶۲۹۱۶۷
درخواست انتخاب سرپرست جدید برای فدراسیون تکواندو

به گزارش جام جم ورزشی ، مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو قرار بود ساعت 10 صبح یکشنبه اول دی در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شود که شب قبل از برگزاری وزارت ورزش و جوانان در پی دریافت نامه ای از سازمان بازرسی کل کشور ، مجمع را لغو و به زمان دیگری موکول کرد.

پس از اتخاذ این تصمیم، هفت نفر از میان 10 کاندیدای ریاست فدراسیون با تهیه و ارسال نامه ای ضمن حمایت از این تصمیم وزارت ورزش و جوانان خواستار انتخاب سرپرست برای این فدراسیون شدند. در این نامه آمده است:

برادر ارجمند ، استاد فرهیخته جناب آقای دکتر گودرزی

وزیر محترم ورزش و جوانان

اینجانبان کاندیداهای ریاست فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران برخود واجب می دانیم به جهت تدبیر حضرت عالی در ایجاد عدالت انتخاباتی فدراسیون تکواندو از جنابعالی تقدیر و تشکر نمائیم و خدا را شاکریم که این مهم برای اولین بار در دوره وزارت حضرتعالی اتفاق افتاد. لذا ضمن تشکر و قدردانی مجدد تقاضا داریم با توجه به پایان دوره ریاست فعلی فدراسیون در تاریخ 20/09/92 دستور فرمائید هر فردی که صلاح می دانید سرپرستی فدراسیون را برعهده گیرد تا انشالله ضمن ادامه کار قانونی فدراسیون ، هر چه زودتر انتخابات در فضایی سالم و آرام برگزار شود.

جمشید سهرابی، هادی ساعی، نادر خدامرادی، فرامرز دلدار خیرآبادی، علی محمد بسحاق، مهدی صادقی و محمد مهدی اسعدی هفت کاندیدایی بودند که نامه فوق را امضاء و به دفتر وزیر ورزش و جوانان تحویل دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها