مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع:

جنگنده جدید ایرانی صاعقه ۲، بزودی رونمایی می شود

دومین مرحله اصلی رزمایش انواع بمب های بهینه سازی شده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با موفقیت آزمایش شد.
کد خبر: ۶۲۷۸۷۲
آزمایش بمب های بهینه سازی شده در رزمایش ارتش

دراین مرحله از رزمایش بزرگ فدائیان حریم ولایت 4 که صبح امروز در پهنه آسمان نیلگون خلیج همیشه فارس و دریای عمان آغاز شده است اهداف ثابت و متحرک هوایی و زمینی در سطح گسترده ای از منطقه عمومی رزمایش با موفقت کامل مورد اصابت انواع بمبها و راکت ها و وسایل پرنده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی نهاجا در این مرحله از رزمایش که انواع جنگنده های شکاری بمب افکن نیروی هوایی از جمله صاعقه ، اف 4 ، اف 5 ، میراژ ، اف 14 ، سوخو 24 و هواپیماهای سوخو 25 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شرکت داشتند ، خلبانان تیز پرواز نیروی هوایی با استفاده از بمبهای هوشمند لیزری ، اپتیکی و بمبهای هوشمند رادار زن و نقطه زن با موفقیت اهداف مورد نظر را منهدم کردند .

همچنین مراحل پدافند غیر عامل در برابر تکهای هوایی غیر متعارف اجرا شد بنا بر این گزارش در این مرحله هواپیماهای ترابری تاکتیکی نیمه سنگین سی یکصد و سی عملیات بارریزی تاکتیکی را همزمان با پشتیبانی نزدیک هوایی و توسط جنگنده های میراژ در مسیر های ساحلی منطقه عمومی رزمایش به اجرا گذاشتند. همچنین عملیات فلر ریزی همراه با سکوت کامل رادیویی توسط هواپیماهای شکاری ، رهگیری نیروی هوایی بعد از ظهر با موفقیت انجام شد . عملیات رهگیری شبانه با تاکتیک های بومی و تکنیکهای قفل راداری در فواصل و زوایای مختلف و نیز تیر اندازی هوا به هوا و هوا به زمین همراه با سوخت گیری شبانه از بر نامه های امشب رزمایش بزرگ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها