فابرگاس به شایعات اخیر واکنش نشان داد

کار کار مادریدی هاست!

لیونل مسی به دلیل اتهامی که اخیرا به پدرش وارد شده به شدت تحت فشار رسانه ها قرار گرفته است. خورخه مسی پدر لیونل با اتهام همکاری با گروه های قاچاق مواد مخدر روبرو شده است.
کد خبر: ۶۲۷۸۲۴
کار کار مادریدی هاست!

سایت جام جم ورزشی- در حالی که فشار رسانه ها بر روی خانواده مسی ادامه دارد سسک فابرگاس هم تیمی مسی در بارسلونا  در صدد دفاع از "مسی ها" برآمده است.

فابرگاس در این رابطه گفت: خیلی ها به دنبال چیزهای نو هستند، آنها از اینکه بارسلونا همیشه می برد خسته شده اند، از اینکه بارسلونا بهترین است خسته شده اند. وی افزود: بسیاری از مردم حالا قهرمان دیگری می خواهند و دلشان می خواهد تنوع جدیدی در فوتبال ببینند. لیونل مسی در چهار سال گذشته بهترین بازیکن دنیا بوده است و حالا که مصدوم شده دیگر بازیکن شگفت انگیزی از نظر بسیاری از مردم به نظر نمی آید. در فوتبال وقتی یک بازیکن برای مدت زمانی طولانی خوب باشد مردم تمایل زیادی پیدا می کنند تا از او انتقاد کنند و دیگری را بدون دلیل تحسین کنند. هافبک ملی پوش بارسلونا شایعات اخیری که برای مسی خانواده اش پیش آمده را به مادریدی ها و مطبوعات منتسب به باشگاه رئال نسبت داد و افزود: به زودی همه چیز مشخص می شود و کسانی که این شایعات را برای ایجاد دردسر برای بارسلونا به وجود آورده اند شرم زده خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها