مسائل مدیریتی ربطی به من ندارد

دایی: قصاص قبل از جنایت درست نیست

سایپا در این مدت نتایج خوبی را گرفته است و مطمئنا بازی سختی خواهیم داشت، اما قطعا با هدف کسب سه امتیاز این دیدار پا به میدان می‌گذاریم.
کد خبر: ۶۲۷۳۶۷
دایی: قصاص قبل از جنایت درست نیست

به گزارش جام جم ورزشی ، علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل سایپا درباره این بازی گفت: مطمئنا همه بازی‌ها سخت است و سایپا نشان داده که تیم خوبی است و نتایجی که گرفته نشان دهنده این امر است. ما در دور برگشت باخت بدی در کرج برابر سایپا داشتیم و ان‌شاءالله فردا این باخت را جبران خواهیم کرد.

 

سرمربی پرسپولیس افزود: این هفته‌ تمرینات خوبی را برگزار کردیم و تیم به مرور به هماهنگی رسیده است. به اعتقاد من اگر بازیکنان بازی خودشان را انجام دهند اتفاق خاصی رخ ندهد، می‌توانیم سه امتیاز را از آن خود کنیم. البته باز هم می گویم که سایپا تیم خوبی است، اما هدف ما کسب سه امتیاز است تا بتوانیم جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کنیم.

 

وی درباره مصدومان و محرومان پرسپولیس در این دیدار‌ گفت: فقط عالیشاه را به دلیل مصدومیت متاسفانه در اختیار نداریم،‌ اما محرومی خوشبختانه نداریم.

 

علی دایی در پاسخ به این سوال مبنی بر شایعاتی درباره احتمال تغییراتی در مدیریت پرسپولیس و این که گفته می‌شود علی پروین در نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان خواهان تغییرات در مدیریت پرسپولیس شده است، گفت: من کاری با این مسائل ندارم، چرا که سرمربی تیم هستم. به من ربطی ندارد که چه کسی به کجا نامه داده است چرا که خیلی ها این کار را انجام می‌دهند. شاید پروین هم به خیلی‌ها نامه داده باشد. تنها تمرکز من این است که در فردا در بازی با سایپا موفق به کسب سه امتیاز این دیدار شویم.

 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال دیگر ایسنا مبنی بر این که سرمربی سایپا معتقد است داور در بازی فردا تحت فشار خواهد بود و امیدوارم که عادلانه قضاوت کند؟ گفت: وی نظر خود را گفته، اما به نظرم قصاص قبل از جنایت درست نیست، ما بعد از جنایت حرف می‌زنیم گردن ما را می‌زنند. به نظرم شاید ایشان علم غیب دارند!

 

دایی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است بازیکنان پرسپولیس پس از برد شش بر صفر در مقابل مس کرمان دچار غرور شوند؟ گفت: اگر قرار است هر تیمی با شش گل دچار غرور شود درست نیست و به ضرر آن تمام می‌شود . ما بازی با مس را همان شب فراموش کردیم و به فکر بازی‌های بعدمان بودیم، کما این که این هفته‌ تمرینات سخت‌تری را پیگیری کردیم تا بتوانیم موفق شویم. فوتبال همیشه روی خوب خود را نشان نمی‌دهد و اگر کوچک‌ترین لغزشی داشته باشیم قطعا ضرر می‌کنیم. ما می‌خواهیم با بازی خوب خود در مقابل سایپا، نشان دهیم که برد مقابل مس اتفاقی نبوده است و آن دیدار را خراب کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها