آخر هفته توفانی در اردوگاه سرخ

پروین به جای رویانیان در پرسپولیس

رفتن محمد رویانیان و آمدن علی پروین به پرسپولیس کمی دور از ذهن به نظر می رسد اما تا آخر هفته باید منتظر اخبار غیرقابل پیش بینی باشید.
کد خبر: ۶۲۷۲۹۴
پروین به جای رویانیان در پرسپولیس

به گزارش جام جم ورزشی ، باشگاه پرسپولیس در روزهای آینده محل آمد و رفت بسیاری از چهره های مطرح ورزشی است از جمله پیشکسوت این باشگاه یعنی علی پروین.علی پروین پرافتخارترین چهره سرخ ها این بار نه برای مربیگری بلکه برای گرفتن تمامی اختیارات باشگاه می آید تا به جای رویانیان به عنوان مدیرعامل جدید بر مسند قدرت بنشیند.

پروین این روزها از دست تعدادی از پرسپولیسی هایی که علیه او مصاحبه کرده اند شدیدا گله مند است اگر چه بسیاری مصاحبه های شافعی و عربشاهی را محصول جریان های پشت پرده می دانند که نمی خواهند پروین بیش از اندازه به باشگاه نزدیک شود و سمت مدیرعاملی را بر عهده بگیرد.

به نظر می‌رسد بحث کنار رفتن محمد رویانیان از مدیریت باشگاه پرسپولیس، حالا از هر زمان دیگری جدی‌تر شده است. شب گذشته یک خبرگزاری معتبر که به شدت نزدیک به سردار است از جدایی رویانیان و حضور علی پروین به عنوان مدیرعامل سرخپوشان طی 48 ساعت آینده خبر داد. این در حالی است که وضعیت پرسپولیس در لیگ سیزدهم کاملا روبراه بوده و این تیم دست‌کم از نظر فنی با مشکل خاصی مواجه نیست. هنوز معلوم نیست انتشار این شایعه در شرایط کنونی به خاطر جلب توجهات عمومی به سمت رویانیان است و یا واقعا از یک تغییر قریب‌الوقوع در مجموعه پرسپولیس حکایت دارد. با این حال ماهیت این اتفاق هر چه باشد، به زودی باید منتظر مصاحبه‌های آتشین علی دایی بود.

سرمربی سرخپوشان پیش از این بارها اعلام کرده تنها در کنار رویانیان حاضر است برای پرسپولیس کار کند و اگر مدیرعامل قرمزها کنار برود، او نیز راه خروج را در پیش خواهد گرفت.  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
۰
۰
سلام من پرسپولیسی دو آتیشه هستم ولی همه باید بپذیریم در این شرایط جابه جایی مدیر عامل به هیچ وجه صحیح نیست باتوجه به نتایجی كه امسال گرفته و اینم باید قبول كرد كه تاریخ مصرف اقای پروین تمام شده و دوره لات بازی و باندبازی تمام شده.

نیازمندی ها