بازگشت بنا بهترین اتفاق ممکن بود

غلامرضا محمدی: عاشق عابدزاده‌ام

کد خبر: ۶۲۶۸۰۳
غلامرضا محمدی: عاشق عابدزاده‌ام

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است با بازگشت محمد بنا به کشتی، اردوی تیم ملی رنگ و بوی دیگری گرفته و قطعا این موضوع می‌تواند سرمنشا بسیاری از اتفاق‌های خوب در آینده باشد.

غلامرضا محمدی درباره علت حضور خود در مراسم ختم پدر احمدرضا عابدزاده خاطرنشان کرد: من به نوعی به نمایندگی از جامعه کشتی، در این مراسم حضور داشتم. البته چندین سال است با احمدرضا عابدزاده ارتباط خانوادگی دارم و از سال‌های خیلی دور، عاشق وی بودم چرا که او یکی از اسطوره‌های تکرار نشدنی فوتبال ایران است. بنابراین وظیفه خود دانستم که جدای از رابطه نزدیکی که با او دارم، به خاطر دوست داشتن او در این مراسم حضور داشته باشم.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به سوالی درباره کاندیداتوری رسول خادم برای ریاست فدراسیون کشتی گفت: به نظر من رسول خادم آمده است تا بماند و با تمام مشغله‌هایی که دارد قصد دارد به کشتی ایران خدمت کند و این را تا به حال در تصمیم‌های خود نیز به خوبی نشان داده است. یکی از کارهای خوب او این است که بزرگان کشتی ایران را دور هم جمع کرده که این اتفاق بسیار خوبی است و شرایط خوبی در حال حاکم شدن بر کشتی ایران است.

وی افزود: ان‌شاءالله خادم در یک فضای عادلانه وارد انتخابات خواهد شد و امیدوارم صاحب کرسی ریاست فدراسیون کشتی شود که این می‌تواند منشاء برکات بسیاری برای کشتی شود و من صددرصد با بودن او در راس فدراسیون کشتی، موافق هستم زیرا او را از بدنه این ورزش می‌دانم و معتقدم امثال خادم باید در راس فدراسیون قرار گیرد.

 به گزارش ایسنا ،محمدی درباره بازگشت محمد بنا به تیم ملی کشتی فرنگی نیز گفت: بازگشت بنا به کشتی بهترین اتفاقی بود که افتاد کما اینکه با آمدن او شرایط تیم ملی بسیار خوب شده است و شرایط اردو با حضور بزرگان کشتی مانند سوریان، عبدولی و... رنگ و بوی دیگری گرفته است که این می‌تواند نویدبخش تکرار اتفاقات خوب گذشته برای کشتی فرنگی در رقابت‌های بین‌المللی باشد. به نظر هم کشتی فرنگی ایران به محمد بنا نیاز دارد و هم محمد بنا به کشتی نیاز دارد و این دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند. من بازگشت او را سرمنشاء بسیاری از اتفاقات خوب در آینده می‌دانم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها