کشف 135 فقره سرقت در استان البرز

انهدام باند سارقان داخل خودرو

کشف 120 فقره سرقت در تبریز

انهدام باند سارقان داخل خودرو

رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از انهدام باند سارقان داخل خودرو و کشف 120 فقره سرقت در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۶۱۳۶۳۷
انهدام باند سارقان داخل خودرو

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ صابر عباس زاده گفت: در پی افزایش وقوع سرقت داخل خودرو در سطح کلانشهر تبریز موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان تیم ششم اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش و خستگی ناپذیر کارآگاهان، شناسایی سارق یا سارقان آغاز که پس از تحقیقات گسترده با تعیین جغرافیای سرقت بلافاصله سارق به هویت (الف- ش) 29 ساله اهل و ساکن تبریز شبانه در حین سرقت از داخل خودرو نیسان توسط ماموران کلانتری 14تبریز دستگیر شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: پرونده جهت انجام تحقیقات به این پلیس واصل که در تحقیقات علمی و فنی ،متهم به 120 فقره سرقت از داخل خودرو با همدستی شخصی بنام (ش -الف) اهل کرمانشاه ساکن تبریز اعتراف که طی عملیاتی متهم ردیف دوم نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ عباس زاده افزود: متهم در تحقیقات به ارتکاب سرقت داخل خودرو با همدستی متهم ردیف اول اعتراف کرد.

وی گفت: دراین راستا پنج مالخر نیز شناسایی و دستگیر که پرونده پس از تکمیل به دادسرا ارسال و متهمان نیز با قرار صادره روانه زندان شدند.

رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: ارزش اموال مکشوفه بالغ بر سیصد میلیون ریال می باشد.

سرهنگ عباس زاده گفت: در آسیب شناسی این سرقت ها علاوه بر اعتیاد متهمان به مواد مخدر صنعتی، نگهداری وجوه نقد و مدارک توسط شکات در داخل خودروها از نکات قابل توجه این سرقت ها می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها