به تشویق بیشتر هواداران نیاز داریم

پورحیدری: چاره‌ای جز شکست دادن ملوان نداریم

مدیر فنی استقلال تاکید کرد که اگر قرار بر این باشد که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا از وجود ملی پوشانش بی بهره باشد ، کارش سخت خواهد بود.
کد خبر: ۶۲۶۳۵۵
پورحیدری: بعید می‌دانم کروش این نظر را داشته باشد

*بازی استقلال مقابل فجرسپاسی شیراز را چه طور دیدید؟

 بازی سختی بود، فجر همیشه مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کند این تیم با بازیکنان جوان و باانگیزه‌اش مقابل ما دونده ظاهر شد با این حال به نظرم استقلال هم در این بازی خوب کار کرد مخصوصاً اینکه ما  در نیمه دوم به هماهنگی بیشتری رسیدیم و در حفظ توپ خیلی خوب کار کردیم تا آهسته‌آهسته به شرایط مطلوب نزدیک شویم. درست است که استقلال در این بازی فقط یک گل را به ثمر رساند، اما آنچه من از استقلال  در  این دیدار دیدم نشان‌دهنده رسیدن این تیم به شرایط مطلوب است.

*با این حال قبول دارید استقلال هنوز با استقلال واقعی فاصله دارد؟

 شکی در این مورد نیست، ما دقیقا یک نیم‌فصل به دلیل تعداد بالای محرومان و مصدومان‌مان نتوانستیم شرایط خوبی را تجربه کنیم کادرفنی تمام نفرات خود را در اختیار نداشتند تا همین اتفاق روی تیم تاثیر‌ بگذارد اما الان که تعداد غایبان استقلال کمتر شده می‌بینیم که شرایط این تیم رفته‌رفته بهتر  می‌شود. ما مقابل سپاهان خوب بودیم برابر فجر هم خوب ظاهر شدیم تا از روزهای نگران‌کننده خارج شویم.

*دلیل اصلی استقبال کم تماشاگران از بازی‌های لیگ را چه می‌دانید؟

 این مسئله دلایل زیادی می‌تواند داشته باشد یکی از دلایل این اتفاق گران شدن بلیت‌ها است. کسی که بخواهد به ورزشگاه بیاید باید هزینه بالایی را صرف کند و همین کار را برای آمدن او به ورزشگاه سخت می‌کند. پخش مستقیم بازی‌های خوب اروپایی و پایین آمدن کیفیت بازی‌های لیگ داخلی ما هم در این زمینه بی‌تاثیر نیست. البته الان هم سرما نقش اصلی را در نیامدن هواداران به استادیوم ایفا می‌کند به نظرم همه این عوامل تعداد هواداران حاضر در استادیوم را پایین آورده است.

 *این روزها تعامل تیم‌‌ملی با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هم بحث اصلی است. شما چه نظری در این‌باره دارید؟

 اگر قرار باشد ملی‌پوشان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشته باشند کار ما در آسیا خیلی سخت می‌شود. البته من بعید می‌دانم که کروش بازیکنان استقلال را همزمان بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به اردو ببرد. او یک مربی حرفه‌ای و منطقی است و هیچوقت این کار را نمی‌کند.

با این حال من می‌خواهم بدانم تیم‌های کره، ژاپن، استرالیا در لیگ قهرمانان چه طور ظاهر می‌شوند‌، آنها هم بدون ملی‌پوشان‌شان پا به این مسابقات می‌گذارند. نظر شخصی من این است که حضور استقلال بدون ملی‌پوشانش در آسیا نشدنی است و شاید فدراسیون ما تلاش کند تا زمان بازی‌های آسیایی را جلوتر بیندازد تا اینگونه نه باشگاه‌ها متضرر شوند و نه تیم‌‌ملی.

 *ساموئل چند روزی است که در تمرینات حاضر نمی‌شود دلیل این غیبت چیست؟

 بالاخره این مشکلی است که متاسفانه پیش آمده ساموئل بازیکن منظم و حرفه‌ای است وقتی پولش را دریافت نکرده ترجیح داده که در تمرینات حضور پیدا نکند و متاسفانه او در حال حاضر این تصمیم را گرفته است. البته باشگاه‌ها و بازیکنان دیگر هم این مشکلات مالی را دارند اما به هر حال ساموئل تصمیم  گرفته که به دلیل مشکلات مالی الان در تمرینات حضور پیدا نکند.

*فشار رقابت‌های لیگ بالا رفته است. با این اتفاق فکر می‌کنید استقلال بتواند قهرمانی در لیگ را متعلق به خود کند؟

 این رقابت‌ها خیلی خوب است و کمک می‌کند تا در آینده‌ هواداران بیشتری به ورزشگاه‌ بیایند. البته من بدون تعصب این حرف را می‌زنم با شرایطی که در استقلال می‌بینم خیلی امیدوار هستم که این تیم بتواند قهرمانی در لیگ را مجدداً متعلق به خود کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها