خالدان:نگران رنکینگ خودم هستم

چرا کوییست از لیگ برتر تنیس انصراف داد؟

مرحله پایانی لیگ برتر تنیس در شرایطی در کیش برگزار می شود که تیم کوییست ارومیه از این رقابت ها انصراف داده است.
کد خبر: ۶۲۶۱۱۴
چرا کوییست از لیگ برتر تنیس انصراف داد؟

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم کوییست ارومیه در دو مرحله قبلی رقابت های لیگ برتر تنیس حضور داشت اما در مرحله سوم از بازی ها کنار کشیده است.بهمن شکاری سرپرست این تیم می گوید: به دلیل مشکلات مالی و کمبود بازیکن نتوانستیم به بازی ها ادامه بدهیم.

شکاری گفت: یکی از بازیکنان ما در رده سنی نوجوانان بود که اولیا وی اجازه ندادند تیم را همراهی کند چون این بازیکن دانش آموز است و در امتحانات پایان ترم شرکت می کند.بازیکن دیگر ما برای شرکت در کلاس مربیگری به مکزیک رفت.در مجموع ما خوب یار نگرفتیم و مشکلات مالی هم مزید بر علت شد تا تیم را کنار بکشیم.

شکاری درباره احتمال برخورد کمیته مسابقه های لیگ برتر با این اقدام آنها گفت:ما تابع مقررات هستیم و هرگونه که مسئولان تصمیم بگیرند قبول می کنیم چون از طرفی معتقدیم نظم برگزاری بازی ها به هم می ریزد.ما از ایتدا حرفه ای عمل نکردیم.

شکاری در پاسخ به این پرسش که چرا از ابتدا وارد لیگ برتر شدید در حالی که می دانستید حرفه ای عمل نکرده اید ، گفت:این از اشتباهات ما بود.تفکر آماتوری دیگر جواب نمی دهد هر چند در ابتدا فدراسیون تنیس برنامه ها را به صورت متمرکز اعلام نکرده بود و ما فکر می کردیم بازی ها به صورت رفت و برگشت برگزار می شود اما بعد اعلام شد بازی ها در سه مرحله و هر بار متمرکز برگزار می شود که این هزینه سنگینی برای تیم ما داشت.

شاهین خالدان ملی پوش تیم ملی تنیس نیز که عضو تیم کوییست بود از اینکه نتوانست در ادامه بازی ها شرکت کند ناراضی است.این تنیسور اصفهانی می گوید:انصراف تیم و در پی آن بازی نکردن من باعث می شود رنکینگ من خراب شود.دوست داشتم بازی کنم اما مشکلات تیم به حدی بود که مسئولان تیم را کنار کشیدند.

خالدان می گوید:بازیکنان خارجی تیم های رقیب نیز مزید بر علت شدند.ما در دو مرحله نتیجه خوبی نداشتیم و بازیکن خارجی هم نگرفتیم که بتوانیم با تیم های حریف که خارجی داشتند برابری کنیم روی این اصل نتیجه گیری در مرحله آخر لیگ برتر تنیس برای مان سخت بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها