"آن ضربه عمدی نبود"

عذرخواهی 3 روز پس از دربی

مهرداد اولادی در خصوص پیروزی مقابل کاسپین قزوین اظهار داشت:تمام تیم‌هایی که به مصاف استقلال یا پرسپولیس می‌آیند انگیزه زیادی دارند.
کد خبر: ۶۲۴۹۴۸
اولادی: خوشحالم که به قولم عمل کردم

به گزارش جام جم ورزشی ، مهرداد اولادی در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص پیروزی مقابل کاسپین قزوین اظهار داشت:تمام تیم‌هایی که به مصاف استقلال یا پرسپولیس  می‌آیند انگیزه زیادی دارند، کاسپین هم اگرچه یک تیم دسته دومی بود اما با همین انگیزه‌ای که داشت در طول مسابقه ما را اذیت کرد با این حال مهم برد در این دیدار بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم اولادی در خصوص اینکه مصدومیت کبه باعث ورودش به زمین شد، گفت: مصدومیت کبه یک اتفاق فوتبالی بود. او دوست فوتبالی من است و برایش آرزوی سلامتی می‌کنم. قسمت بود کبه مصدوم شود و من به جای او بیایم تا اولین گلم را به هم بزنم، اما امیدوارم مصدومیت او جدی نباشد و هرچه زودتر به استقلال برگردد.
وی در خصوص شادی پس از گلش گفت: قبلاً هم گفته بودم اولین گلم را که برای استقلال بزنم، پشتک می‌زنم. درست است که در این باره برخی‌ها انتقاد کردند که اولادی مقابل تیم دسته‌دومی پشتک زده، اما من خوشحالم که این کار را کردم چون می‌خواستم به وعده‌ای که  به هواداران داده بودم عمل کنم.
 این بازیکن در ارتباط با گروه‌بندی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: گروه ما نه سخت و نه آسان است ولی به نظرم استقلال مثل تمام ادوار گذشته می‌تواند موفق عمل ‌کرده و با سربلندی از گروه  خود صعود کند.
 وی در پایان اعلام کرد: از هواداران استقلال ممنونم که اینقدر خوب من را در جمع خودشان پذیرفتند. امیدوارم بتوانم برای استقلال بهترین بازی‌ها را انجام دهم تا آنها هم از بازی‌هایم رضایت داشته باشند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها