در آستانه هفته نوزدهم لیگ برتر

تیموریان: با صبا بازی آسانی نداریم

کد خبر: ۶۲۴۶۲۲
تیموریان: قرعه خوبی در آسیا نصیب‌مان شد

آندرانیک تیموریان می‌گوید قرعه خوبی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا نصیب استقلال شده و این تیم راه همواری برای صعود از گروه خود دارد.

هافبک تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی این تیم مقابل کاسپین قزوین و صعود به مرحله یک هشتم جام حذفی اظهار کرد: بازی نسبتا خوبی ارائه دادیم. تیم حریف بسته بازی می‌کرد و اجازه نمی‌داد که کارهای تاکتیکی‌مان را انجام دهیم. شناختی از این تیم نداشتیم اما خدا را شکر می‌کنم که بازی را بردیم و به مرحله بعد صعود کردیم.

او درباره گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: فکر می‌کنم قرعه نسبتا خوبی نصیب استقلال شده است و ما نسبت به سال قبل راه هموارتری برای صعود داریم. امیدوارم که مثل سال گذشته دراین راه موفق باشیم.

تیموریان درباره علت استقبال کم تماشاگران از این بازی با بازی‌های قبل گفت: هوا سرد شده و من به هواداران حق می‌دهم که به ورزشگاه نیایند. آنها اکثرا از راه دور به ورزشگاه می‌آیند. ضمن اینکه امروز هم بیشتر هواداران سر کار بودند و اگر در یک روز تعطیل بازی برگزار می‌شد، شاهد جمعیت بیشتری بودیم.

به گزارش ایسنا ،همچنین محمد قاضی پس از پیروزی استقلال در این بازی گفت: فکر می‌کنم کاسپین دفاعی بازی می‌کرد. آن‌ها به خوبی در زمین خود تجمع می‌کردند و ما هم می‌خواستیم هر طور شده از سد دفاع آن‌ها بگذریم. در مواردی خوب کار می‌کردیم و در مواردی ناموفق بودیم. در هر صورت خوشحالم که این بازی را بردیم و به مرحله بعد جام حذفی صعود کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها