مهرداد اولادی فرشته نجات استقلال

ملوان ، حریف بعدی آبی ها در جام حذفی

اظهارات مسئولان 3 نماینده ایران در لیگ قهرمانان

فقط باید جنگید

نمایندگان ایران درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا نکته نظرهای خود را اعلام کردند.
کد خبر: ۶۲۴۴۶۰
فقط باید جنگید

محمد فرامرزی سرپرست تیم سپاهان ، درباره روند قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: قرعه کشی با توجه به فرآیندی که طراحی شده بود نسبتا خوب برگزار شد و در آن تعادل رعایت شده بود.

 وی تصریح کرد: تقریبا تیم‌ها از کشورهای مختلف در گروه‌های مختلف توزیع شده بودند. برخلاف سال‌های قبل که شاید ممکن بود تیم‌های یک کشور با هم برخورد کنند، مهم‌ترین ویژگی قرعه‌کشی امسال این بود که تیم‌های یک کشور با هم برخورد نمی‌کنند. ضمن این‌که به هر حال تیم‌های قوی در گروه‌های مختلف توزیع شده‌اند و فکر می‌کنم قرعه‌کشی متعادلی انجام شد.

 فرامرزی درخصوص جدی‌ترین رقیب تیم سپاهان در این گروه گفت: برخلاف گروه‌های دیگر، گروه ما گروه نسبتا مشکلی است. ما در این گروه حریف آسانی نداریم.

زینی زاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره حریفان خود در این دوره از مسابقات گفت: به نظر من در گروه متعادلی قرار داریم و امیدواریم که بتوانیم به مراحل بعدی مسابقات صعود کنیم و ان‌شاءالله در این راه هواداران پرشورمان نیز ما را حمایت خواهند کرد. انتظار ما این است که با حمایت خوب هواداران و بازی خوب بچه‌هایمان بتوانیم در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم.

زینی‌زاده در ادامه افزود: درخصوص برگزاری مراسم قرعه‌کشی انتقادی که می‌توان به AFC وارد کرد این است که در تبلیغات و کلیپ‌ها هرآن‌چه که نشان می‌دادند متاسفانه متعلق به تیم‌های شرق آسیا بود. ما معتقدیم که در برنامه‌های آتی AFC حتما باید مسابقات تیم‌های غرب آسیا را نیز نشان دهد و امیدواریم در این نمایشگاه از حضور پرشور هواداران تیم‌های ایرانی نیز استفاده شود.

 مدیرعامل تراکتورسازی درخصوص جدی‌ترین رقیب تیمش گفت: به نظر می‌رسد تیم‌ها در گروه ما همسطح هستند و هر سه قوی هستند و تجربه‌ی آنها در قیاس با ما در مسابقات آسیایی بیشتر است و امیدواریم که بتوانیم بازی‌های خوب و فنی به نمایش بگذاریم.

 

حسین ابن قاسم سرپرست تیم فولاد خوزستان ، درخصوص قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشبختانه قرعه خوبی برای تیم فولاد خوزستان درآمده است. در این گروه با قهرمان عربستان، بنیادکار ازبکستان و یک تیم از پلی‌آف همگروه هستیم و ان‌شاءالله می‌توانیم از این مرحله به سلامت عبور کنیم.

 وی درخصوص جدی‌ترین رقیب تیم فولاد خوزستان در گروه B گفت: جدی‌ترین رقیب ما تیم الفتح عربستان است و به اعتقاد من تیم ما شانس بسیار بالایی برای صعود از این گروه دارد.

 ابن قاسم تصریح کرد: تیم فولاد خوزستان از بازیکنان خوب و فنی تشکیل شده است. تیم ما تیم جوانی است و فوتبال را روی زمین بازی می‌کند. ان‌شاءالله که بتوانیم مرحله‌ اول را به سلامتی رد کرده و به مرحله‌ی بعدی گام بگذاریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها