نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

خانم شرمن ژن نجابت و انسانیت دارد؟

نماینده مردم اردبیل تاکید کرد:

دوز مصرف مشروبات الکلی سران آمریکا بالا رفته

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: صحبت‌های چند روز اخیر آقای اوباما و کری نشان می‌دهد دوز مصرف مشروبات الکلی سران آمریکا بالا رفته است.
کد خبر: ۶۲۴۳۹۶
دوز مصرف مشروبات الکلی سران آمریکا بالا رفته

منصور حقیقت‌پور طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: گزافه‌گویی‌های آقای اوباما و کری در ارتباط با ایران در چند روز اخیر تحت تاثیر صهیونیست‌ها بوده است و من به اینها توصیه می‌کنم زیاده‌روی نکنند و چهره خود را بیش از این در اذهان عمومی سیاه جلوه ندهند.

وی در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به مسئولین کشورهای حوزه‌ خلیج‌فارس، گفت: عده‌ای از کشورهای خلیج‌فارس خواهان حضور در مذاکرات ایران با قدرت‌های جهانی در 1+5 شدند و من به اینها توصیه می‌کنم به اندازه لحاف خود پای خود را دراز کنند و وزن جایگاه خود را بسنجنند و بدانند آمریکایی‌ها بالاخره از منطقه می‌روند و ما می‌مانیم و آنها.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حسین.الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
۰
۰
این بنده خدا از غرب فقط مشروب... میشناسه، یه نیگاه به محسّنات و امكانات غرب (شیطان بزرگ؟اجنبی؟ بلادكفر وكافر؟ ینگه دنیا-آمریكا؟) كه هرگز در ایران نداریم هم بندازید.
تو بحث كردن دلایل منطقی بیارید، با بازگویی از عیوب خارج از بحثِ طرف مقابل، برای ضربه زدن فرد استفاده نكنید، این مغلطه است آقای نماینده!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
۰
۰
گل گفتی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها