مجید صالح درخصوص بازی با کاسپین‌ قزوین گفت: بازی‌های حذفی همیشه سخت است.نباید با این نگاه به بازی نگریست که حریف، تیم لیگ‌یکی یا دویی است.
کد خبر: ۶۲۳۶۴۲
صالح:‌ این بحث‌ها کلاس فوتبال ما را پایین می‌آورد

به گزارش جام جم ورزشی دستیار اول امیر قلعه نویی در گفت‌وگویی با سایت باشگاه استقلال در خصوص این بازی افزود :استقلال در جام‌حذفی هیچ حریفی را دست‌کم نمی‌گیرد و بچه‌های ما با هوشیاری و جدیت وارد زمین می‌شوند تا بتوانیم به مراحل بعد صعود کنیم.
 صالح در خصوص اینکه در این دیدار به جوان‌های تیم میدان داده می‌شود،‌گفت: اگر فرصتی شود به بازیکنان جوان  استقلال هم در این دیدار میدان داده می‌‌شود تا آنها هم بتوانند خودشان را نشان دهند.
 مربی استقلال در خصوص قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به هر حال من اول خوشحالم که این بار ایران با چهار سهمیه مستقیم وارد مسابقات آسیایی می‌شود و امیدوارم چهار نماینده ایران قرعه خوبی در رقابت‌های آسیایی داشته باشند.
 وی افزود: پارسال استقلال سخت‌ترین گروه را در آسیا داشت، اما ما تلاش کردیم و توانستیم با سربلندی از این مسابقات بیرون بیاییم. امیدوارم در فصل جدید بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم. البته سال گذشته یک مقدار عدم برنامه‌ریزی مناسب لیگ و خستگی بازیکنان روی فینالیست شدن استقلال تاثیرگذار شد.
صالح تاکید کرد: تعارف نداریم فصل پیش مجموعه استقلال بیشترین همکاری را با تیم‌‌ملی داشت و نفرات بیشتری از تیم ما در خدمت تیم‌‌ملی بودند. به همین دلیل  من امیدوارم فدراسیون و سازمان لیگ در فصل جدید همکاری بیشتری با باشگاه استقلال داشته باشند تا هم  بتواند به تیم‌‌ملی کمک کند و هم تیم‌‌ملی به استقلال تا درنهایت با یک برنامه‌ریزی درست و مناسب و عدم فشار مسابقات لیگ، ما با وضعیتی بهتر بتوانیم خود را به فینال مسابقات آسیایی برسانیم.
صالح در خصوص  صحبت‌هایی که در خصوص تقابل بازیکنان ایران و آرژانتین در جام‌جهانی مطرح شده، اظهار داشت: به نظرم این صحبت‌ها خیلی سخیف و بی‌ارزش است و باعث پایین آمدن کلاس ایران در جام‌جهانی  شده است. تا شش ماه دیگر مشخص نیست چه کسی در تیم‌‌ملی ما یا آرژانتین بازی کند پس مطرح کردن این حرف‌ها غیرحرفه‌ای است.
 وی در ادامه گفت: ما ایرانی‌ها تا زمانی که به یک چیز نمی‌رسیم آرزوی رسیدن به آن را داریم،‌ اما وقتی به آن دست پیدا می‌کنیم از یادمان می‌رود چه آرزویی داشتیم. بازی  با تیم‌‌ملی آرژانتین هم همین‌طور است. این بازی الان برای ما افتخار بزرگی به حساب می‌آید و امیدوارم از مطرح کردن این بحث و صحبت‌ها که چیزی جز پایین آمدن آبرو و کلاس  ما در فوتبال دنیا ندارد، بپرهیزیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها